Voihan se ollakin, riippuu millanen musta aukko sillä onAi ny täällä pikku-kirahvi valittelee miehen epäröivän :O
Kk, onko se jottain sukkuu sulle?
Käy päivän tapahtumia läpi. Meillä kans pienin tekee tuota ja sitä seurataan, et miten vaikuttaa hampaisiin.Hyiiiii pp narskuttaa hampaita unissaan :O Kauhee ääni.
Ai se on vähän niinku sukunenä tai muu piirreVoihan se ollakin, riippuu millanen musta aukko sillä on
Hyvää yötä muruni mun :kiss:Nyt hyvää yötä muruset ja luttanat :kiss:
On jotain lentsunpoikasta, ja huomenaamulla pitäs jaksaa luennolle. Ihme nirppa ope ku yhtään poissaoloa sais olla |O
Mä en oo koskaan ennen kuullut pp.n narskuttelevan, mutta sillä onkin tähän asti ollu tutti öisin. Ajattelin vierottaa sen tutista tässä samalla, sitten voin rauhassa tarkkailla jatkuuko se narskutus. Ja 2v-hammaslääkärissä sitten kattoa onko ne alkanu kulumaan.Käy päivän tapahtumia läpi. Meillä kans pienin tekee tuota ja sitä seurataan, et miten vaikuttaa hampaisiin.
Joo, siitä kirahvit tietää ettei vahingossa pariudu sukulaisten kanssa.Ai se on vähän niinku sukunenä tai muu piirre
Vastikää käytiin hampilääkärissä ja siellä sitte pikkusen sillä silmällä katteltiin, et vois olla kulumaa.Mä en oo koskaan ennen kuullut pp.n narskuttelevan, mutta sillä onkin tähän asti ollu tutti öisin. Ajattelin vierottaa sen tutista tässä samalla, sitten voin rauhassa tarkkailla jatkuuko se narskutus. Ja 2v-hammaslääkärissä sitten kattoa onko ne alkanu kulumaan.
Onko teillä seurattu kauankin sitä narskuttelua, ja onko näkynyt hampaissa jälkiä siitä?
Ok. Loppuukohan narskuttelu joskus itekseen, vai jatkuuko se aikuisuuteen asti jos lapsena alottaaVastikää käytiin hampilääkärissä ja siellä sitte pikkusen sillä silmällä katteltiin, et vois olla kulumaa.
En tiiä. Vaikeeta nää asiatOk. Loppuukohan narskuttelu joskus itekseen, vai jatkuuko se aikuisuuteen asti jos lapsena alottaa
Huvaa yötä :kiss:Jooh, pakko son luovuttaa ja lähtee nukuksimaan. Tai sitte mä luen vähän aikaa BDB
Öitä muruiset :kiss: :heart:
Voi toista, pikaisia paranemisia. Koita saaha sinäki nukuttua!Huvaa yötä :kiss:
Mä täs valvon edelleen, pp alko öböömään jo nenästäkin..
Enköhän mäkin jossain vaiheessa kömmi nukkumaan, kun laitoin itelleni pedin pp.n huoneeseenVoi toista, pikaisia paranemisia. Koita saaha sinäki nukuttua!
daa dirlan dirlan daaJostain kumman syystä mulla alako soimaan päässä: "On sulla muodot Venuksen..."
Huomenta =)huomenia. Tänään pääsis fysikaaliseen olkapään vuoksi, syksyllä sen murjoin niin että lihaksia ja jänne repeytyis. eihän tuollainen 4kk jonotus paha ole, odottivatkohan että mobilat tekee ihmeen ja käsi paranee itekseen niin tarvi hoitoa aloittaa
Se jänne ei nyt meinaa asettua kohilleen, niin pitää opastaa oikeaan paikkaan.Huomenta =)
Auttaako fysikaalinen tuossa?
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2234842-isot-tissit-vai-hyva-perse/Ei kun toi etusivulla oleva "kumpi on parempi"