Ei nyt sentään ehkä noin.Pitäis. Kuksi meidänkin puolesta.
Aina välissä huudat että "tää on kirahvilta! ja tää oli ruutikselta. tässä sulle famipalaa!"
Mutta :hug: teille päin ja paranemisia !
Ei nyt sentään ehkä noin.Pitäis. Kuksi meidänkin puolesta.
Aina välissä huudat että "tää on kirahvilta! ja tää oli ruutikselta. tässä sulle famipalaa!"
Jaa-a. Ehkä mää soitan huomenna apoteekkiin ja kysäsen mitä ne on mieltä. Täytyy vaan pyytää joku käymään apteekissa mun puolesta, en viittis tota kipeetä raahata enkä pyytää meille ketään ottamaan tartuntaa.Älä anna maitoa.
Apteekissa on lääkkeitä millä pysyy sokerit ja suolat tasapainossa tai jotain. Estävät kuivumista.
Korjatkaa jos kirjoitan mitä sattuu.
Vai oliko ne enemmän ripuliin?
Pitäis. Kuksi meidänkin puolesta.
Kokeile ihmeessä ja kerro mitä hellu tykkäsEi nyt sentään ehkä noin.
Mutta :hug: teille päin ja paranemisia !
Ei missää nimessä maitoa! Mielellään vettä tai mehua. Ja tosiaan siemauksittain. Osmosalia voi ostaa apteekista. Maitohappobakteereita, Gefilus-mehuissa taitaa olla niitä, mutta myös purkista.Mitä sieltä apteekista pitää ostaa? Ei oo kokemusta tämmösistä taudeista.
Ja oon juottau vettä ja maitoa, mutta nekin tulee heti ylös.
Taidankin sihautella yösumppeja että jaksan hoivata pienokaistani. Ketjuilen tässä välissä kun se torkahtelee.
Ehinkö mä jo kommentoida tohon maitoon ettei se oo sitä - tai vettäkään - ottanu paria hörppyä enempää?Ei missää nimessä maitoa! Mielellään vettä tai mehua. Ja tosiaan siemauksittain. Osmosalia voi ostaa apteekista. Maitohappobakteereita, Gefilus-mehuissa taitaa olla niitä, mutta myös purkista.
Miten pitkäkaulalla on viikko alkanut muuten ?TB.n piilolinkistä tuli joku pelimainos
Mistä linkistä?TB.n piilolinkistä tuli joku pelimainos
Ai kuin?Vähän samoilla linjoilla sitten oltu molemmat
Ensin helpottunut, sitten stressaantunut, nyt sitten huolestunut kun toi kirahvinalku on napannu yrjötaudin. Mutta muuta valittamista ei. (ainakaan vielä )Miten pitkäkaulalla on viikko alkanut muuten ?
Että nuoruudesta kuuluu kummiaAi kuin?
Piti kattoa välissä Spartacus uusin
Sun kommentissa missä kerroit siitä Osmosalista. Se alleviivattu ja tummennettu voi-sana näky lainauksessa linkkinä, ja kun sitä klikkas niin aukes joku pelijuttu.Mistä linkistä?
Joo, nii tekkee, jos sanotaan, että mä rakastan sua :OEttä nuoruudesta kuuluu kummia
Joo, nii tekkee, jos sanotaan, että mä rakastan sua :O
No mä ******n sua :kiss:Joo, nii tekkee, jos sanotaan, että mä rakastan sua :O
TÄH? Mä mitään linkkiä siihe laittanu :OSun kommentissa missä kerroit siitä Osmosalista. Se alleviivattu ja tummennettu voi-sana näky lainauksessa linkkinä, ja kun sitä klikkas niin aukes joku pelijuttu.
Voi se mennä niinki, mut enpä ole koskaan harrastanu seksiä ko. ihmisen kansNo mä ******n sua :kiss:
ou nouJoo, nii tekkee, jos sanotaan, että mä rakastan sua :O
sullakin?Että nuoruudesta kuuluu kummia
Jotain pientäsullakin?
No mulla näky siinä linkki :O Näky muuten yhdessä yv.ssäkin samanlainen. No, tiedämpä olla klikkailematta niitä niin nou hätä.TÄH? Mä mitään linkkiä siihe laittanu :O
Mielenkiintosta. Oot sä millon tarkistanu konnees viruksista? Itte tarkistelin justNo mulla näky siinä linkki :O Näky muuten yhdessä yv.ssäkin samanlainen. No, tiedämpä olla klikkailematta niitä niin nou hätä.