The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Älä anna maitoa.
Apteekissa on lääkkeitä millä pysyy sokerit ja suolat tasapainossa tai jotain. Estävät kuivumista.
Korjatkaa jos kirjoitan mitä sattuu.
Vai oliko ne enemmän ripuliin?
Jaa-a. Ehkä mää soitan huomenna apoteekkiin ja kysäsen mitä ne on mieltä. Täytyy vaan pyytää joku käymään apteekissa mun puolesta, en viittis tota kipeetä raahata enkä pyytää meille ketään ottamaan tartuntaa.
 
Mitä sieltä apteekista pitää ostaa? Ei oo kokemusta tämmösistä taudeista.
Ja oon juottau vettä ja maitoa, mutta nekin tulee heti ylös.

Taidankin sihautella yösumppeja että jaksan hoivata pienokaistani. Ketjuilen tässä välissä kun se torkahtelee.
Ei missää nimessä maitoa! Mielellään vettä tai mehua. Ja tosiaan siemauksittain. Osmosalia voi ostaa apteekista. Maitohappobakteereita, Gefilus-mehuissa taitaa olla niitä, mutta myös purkista.
 
kahvikirahvi
Ei missää nimessä maitoa! Mielellään vettä tai mehua. Ja tosiaan siemauksittain. Osmosalia voi ostaa apteekista. Maitohappobakteereita, Gefilus-mehuissa taitaa olla niitä, mutta myös purkista.
Ehinkö mä jo kommentoida tohon maitoon ettei se oo sitä - tai vettäkään - ottanu paria hörppyä enempää?
Mutta kiitti neuvoista, eiköhän me pärjätä :)
 
Mukkaan
Menkääpäs ruutiukko, Aries ja pikkukaupunkilainen vastaamaan tähän

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2226139-toivon-jokaisen-palstalla-olevan-miehen-selittavan/sivu2.html#post27960095
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä