öitä :kiss:sotamies Ryan tuli sitten pelastetuksi ja mä joudan nukkumaan
öitä :kiss:
Ei mullakaan mitään näy.Sun kommentissa missä kerroit siitä Osmosalista. Se alleviivattu ja tummennettu voi-sana näky lainauksessa linkkinä, ja kun sitä klikkas niin aukes joku pelijuttu.
ahaa :saint:Jotain pientä
Ei kai sittenEi kait tuo nyt yllätyksenä tullut??
Jos miesporukat lähtee thaimaahan "sukeltelemaan" niin naisporukat lähtee sitten lappiin hiihtämäänEi kai sitten
Sinnehän mennään harrastaan ihan muita juttuja |O
Nii teki.sotamies Ryan tuli sitten pelastetuksi ja mä joudan nukkumaan
Johan tuosta Thaimaasta oli täälläkin pitkä ketjuJos miesporukat lähtee thaimaahan "sukeltelemaan" niin naisporukat lähtee sitten lappiin hiihtämään
?Totta kai pettäminen on helpompaa hiihtokeskuksissa, ihmisillä ei ole mitään estoja. Tiedän jo taksikuljettajana, että äijillä on se mielessä, vaikka kuinka on sormus sormessa. Naiset puolestaan lähtevät omaa arvoaan arvuuttamaan, vaikka kuinka olisi hyvä mies kotona. Jos kotona ei ole säpinää, riskit unohtuvat humalassa, portsari kertoo.
Pettäminen ei keskity vain hiihtokeskuksiin
?En usko, että pettäminen liittyy paikkoihin, vaan alkoholiin, jonka tarkoituskin on laskea rimaa, että voidaan kokea seikkailu. Alkoholi, elämysköyhyys ja hoitamaton parisuhde ovat vaarallinen yhdistelmä. Mutta rajallista on ihmisen mielikuvitus, jossa ainoaksi seikkailuksi nähdään uskottomuus, huomauttaa Vaaranen.
:kieh:
Niinhän se taitaa joillain mennä.Jos miesporukat lähtee thaimaahan "sukeltelemaan" niin naisporukat lähtee sitten lappiin hiihtämään
Mää jään valvomaan pienen kanssa, tohi mennä sänkyyn ollenkaan. Suhissutta pi... siis pihissyttä sumppia alan lipittelemään tässä.sotamies Ryan tuli sitten pelastetuksi ja mä joudan nukkumaan
Mie olen nuorena ollut Saariselällä ja Levillä töissa sesonkina ja kyllä se touhu on siellä melkein pahempaa mitä ruottinlaivalla.Totta kai pettäminen on helpompaa hiihtokeskuksissa, ihmisillä ei ole mitään estoja. Tiedän jo taksikuljettajana, että äijillä on se mielessä, vaikka kuinka on sormus sormessa. Naiset puolestaan lähtevät omaa arvoaan arvuuttamaan, vaikka kuinka olisi hyvä mies kotona. Jos kotona ei ole säpinää, riskit unohtuvat humalassa, portsari kertoo.
Pettäminen ei keskity vain hiihtokeskuksiin
En usko, että pettäminen liittyy paikkoihin, vaan alkoholiin, jonka tarkoituskin on laskea rimaa, että voidaan kokea seikkailu. Alkoholi, elämysköyhyys ja hoitamaton parisuhde ovat vaarallinen yhdistelmä. Mutta rajallista on ihmisen mielikuvitus, jossa ainoaksi seikkailuksi nähdään uskottomuus, huomauttaa Vaaranen.
:kieh:
Mie olen nuorena ollut Saariselällä ja Levillä töissa sesonkina ja kyllä se touhu on siellä melkein pahempaa mitä ruottinlaivalla.
Mie kävin äsken kattelemassa kun pikkuiset tuola tuhisee omissa sängyissäänMää jään valvomaan pienen kanssa, tohi mennä sänkyyn ollenkaan. Suhissutta pi... siis pihissyttä sumppia alan lipittelemään tässä.
Kauniita uneja sulle :kiss: ootappako tarkistan yv-boksimateriaalia.
Kummassas noista se miitti olikaanMie olen nuorena ollut Saariselällä ja Levillä töissa sesonkina ja kyllä se touhu on siellä melkein pahempaa mitä ruottinlaivalla.
Äsken se suostu hörppäämään vettä, kuumetta ei ole ja ainakin vartin on jo nukkunut ykäämättä
Ettet vaan tissit/perse -ketjua lukenuJostain kumman syystä mulla alako soimaan päässä: "On sulla muodot Venuksen..."
Mikä sellainen ketju on :O Se Ultramariininko? Se tais kyllä olla tissitön ja vaoton ja perseetön... Ketju siis, prinsessa Ultramariinista en tiedä kun en ole kuvia nähnyt.Ettet vaan tissit/perse -ketjua lukenu
Ei kun toi etusivulla oleva "kumpi on parempi"Mikä sellainen ketju on :O Se Ultramariininko? Se tais kyllä olla tissitön ja vaoton ja perseetön... Ketju siis, prinsessa Ultramariinista en tiedä kun en ole kuvia nähnyt.