Eikös iPhonet ole suunniteltu Kalifornian aurinkoon muutenkin.
montas sulla on ollu ?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eikös iPhonet ole suunniteltu Kalifornian aurinkoon muutenkin.
Juu, mutta kun tuo ei ole mikään yksittäinen tekijä pelkästään tuo ulkona musiikinkuuntelu.
Kyllä mulla on iPhonen kuulokkeet käytössä ja osaan sitä nappiakin käyttää ja soittolistatkin löytyy, mutta se on tehnyt tuota akun tyhjäämistä ihan esimerkiksi huoltoaseman pihassa kun olin kaverin kanssa tupakilla ja vastasin puhelimeen.
En viitsi jättää työpuheluun sen takia vastaamatta, että puhelin ei satu kestämään pakkasta .
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27937627:montas sulla on ollu ?
Teoriassa applen mukaan akkuhan kestaa puhumista vissiin sen 15 tuntia ja valmiusaika pari päivää? En muista tarkkoja lukuja. Mutta käytännössä lataat joka ikinen päivä sen puhelimen ja aina illalla se akku on finaalissa, ruuhjkaisen käytön kanssa tod näk pitää melkeinpä kaksi kertaa päivässä latailla. Älypuhelimet syö virtaa, mitä hienompi näyttö, ohjelmia taustalla (eli muistinkäyttö määrät) wifi autom. etsintä päällä jne jne, sitä nopeammin se akku menee.
Että ei se ole kiinni siitä pakkasesta ihan niin paljoa kuin siitä miten paljon sitä tauhkaa siinä puhelimessa pyörii silloinkin kun et käytä sitä.
mä lataan ton mun vitosen joka toinen yö
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27937591:eipä nuo lumioitten akutkaan kauheita kiitoksia ole tutuilta käyttäjiltä saanu.
Mitä on kehuttu?