iPhone tyhjää akkunsa pakkasessa

Juu, mutta kun tuo ei ole mikään yksittäinen tekijä pelkästään tuo ulkona musiikinkuuntelu.
Kyllä mulla on iPhonen kuulokkeet käytössä ja osaan sitä nappiakin käyttää ja soittolistatkin löytyy, mutta se on tehnyt tuota akun tyhjäämistä ihan esimerkiksi huoltoaseman pihassa kun olin kaverin kanssa tupakilla ja vastasin puhelimeen.
En viitsi jättää työpuheluun sen takia vastaamatta, että puhelin ei satu kestämään pakkasta .

Teoriassa applen mukaan akkuhan kestaa puhumista vissiin sen 15 tuntia ja valmiusaika pari päivää? En muista tarkkoja lukuja. Mutta käytännössä lataat joka ikinen päivä sen puhelimen ja aina illalla se akku on finaalissa, ruuhjkaisen käytön kanssa tod näk pitää melkeinpä kaksi kertaa päivässä latailla. Älypuhelimet syö virtaa, mitä hienompi näyttö, ohjelmia taustalla (eli muistinkäyttö määrät) wifi autom. etsintä päällä jne jne, sitä nopeammin se akku menee.

Että ei se ole kiinni siitä pakkasesta ihan niin paljoa kuin siitä miten paljon sitä tauhkaa siinä puhelimessa pyörii silloinkin kun et käytä sitä.

Teoriassa applen mukaan akkuhan kestaa puhumista vissiin sen 15 tuntia ja valmiusaika pari päivää? En muista tarkkoja lukuja. Mutta käytännössä lataat joka ikinen päivä sen puhelimen ja aina illalla se akku on finaalissa, ruuhjkaisen käytön kanssa tod näk pitää melkeinpä kaksi kertaa päivässä latailla. Älypuhelimet syö virtaa, mitä hienompi näyttö, ohjelmia taustalla (eli muistinkäyttö määrät) wifi autom. etsintä päällä jne jne, sitä nopeammin se akku menee.

Että ei se ole kiinni siitä pakkasesta ihan niin paljoa kuin siitä miten paljon sitä tauhkaa siinä puhelimessa pyörii silloinkin kun et käytä sitä.

mä lataan ton mun vitosen joka toinen yö

Nyt kun näistä viisastelupuhelimista puhutaan, niin eipä sitä täydellistä puhelinta ole tällä saralla(kaan) keksitty. Jokaisessa omat ropleemansa. Akun kuluminen on kaikissa ongelma jos oikeasti käytät aktiivisesti älyominaisuuksia hyödyksi, oli pakkasta tai ei.

Jokunen miinus viitoselle, osa makuasioita, osa todellisia:

- rikkoutumisherkkä latausliitin, vanhat laturit täytyy päivittää
- kalenterimerkintöjä ei pysty merkitsemään yksityisiksi
- 4G ei toimi Suomessa, LTE:na osassa Suomea
- ei kunnollista toimisto-ohjelmien tukea
- ei nfc-tukea
- ei live tile -tukea
- langattoman latauksen puute, itselleni aika sama
- surkeat kartat

Nämä siis ominaisuuksia, joiden vuoksi en vakavasti harkitsisi itselleni.

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen