Pulleat ja lihavat naiset - kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lillunkainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27919791]Valaat täällä rinkirunkkaa ja vakuuttelee itselleen, että plösö on haluttavampi, kuin hoikka.

Ettekö ajattele lapsia, ja mieti, miten puheenne vaikuttavat heihin.[/QUOTE]

Lapseni eivät lue tätä palstaa, lukeeko sinun?

BMI 35,5, ja mies halusi minut omakseen tämän kokoisena. On tuntenut mut ihan pikkasen hoikempanakin (bmi 33), mutta ei hoikkana. Kuulemma painolla ei väliä, kunhan jaksan kantaa kiloni ja liikkua niin häntä ei häiritse... Ja seksiä kuitenkin lähes päivittäin, viikonloppuisin montakin kertaa päivässä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;27922048:
Lapseni eivät lue tätä palstaa, lukeeko sinun?

Lukee. Ja vaikkei lukisikaan, niin tuo läskin ylistäminen on sairasta ja tekee nuorisosta yhä lihavampaa.

Mulle ihan sama mitä, ja kuinka paljon, syötte, mutta älkää, pliide, tuputtako tuota sairasta ajatusmallia lapsiinne.

Ihmisen tulee olla hoikka, niinkuin muidenkin eläinten.

[QUOTE="vieras";27922531]Läskien seksielämä on myytti. Nuoret älkää uskoko näitä rinkirunkkaajia. Läski nainen saa hyvin harvoin oikeaa rakkautta ja seksiä.[/QUOTE]

Hyvä satutäti: Läskejä on Suomessa paljon ja heillä on lapsia.

Pyhästä hengestäkö nämä lapset perheisiin on tullut? Haikara tuonut?

:D

Mä olen tämän suhteen aikana painanut kaikkea välillä 72kg-132kg ja aina olen ollut yhtä haluttava mieheni mielestä. Naimisiin mentiin kun olin isoimmillani ja vaikka olen nyt n 30kg laihduttanut, niin ylipainoa on edelleen niin, että palstalta sain arvonimen "jäätävä läski" , niin haluihin (kummankaan) se ei ole vaikuttanut. :D

Mä olen tämän suhteen aikana painanut kaikkea välillä 72kg-132kg ja aina olen ollut yhtä haluttava mieheni mielestä. Naimisiin mentiin kun olin isoimmillani ja vaikka olen nyt n 30kg laihduttanut, niin ylipainoa on edelleen niin, että palstalta sain arvonimen "jäätävä läski" , niin haluihin (kummankaan) se ei ole vaikuttanut. :D

Eikai se haluihin vaikuta. Mutta mielummin miehesikin rakastelisi hoikan kanssa. Aivan varmasti.

[QUOTE="vieras";27931402]Miksi se on läskiltä naiselta pois, jos mies tunnustaa pitävänsä hoikista. Ja puolisonsa on plösö. Eikai se jättämässä mieltymystensä takia ole.[/QUOTE]

Lue lisää biologiaa, niin tajuat.

Ei nää nyt voi olla tosissaan kirjoitettuja?! Jokainen täällä kertoo olevansa lähemmäs satakilosia tai jopa yli ja miehet ei muuta teekkään kun haluaa vaan runnoa vaimojaan. Aika viriilejä ollaan jos kokoajan on miehillä kulli pystyssä. Itse (32v.) en ainakaan jaksa panna siroa muijaani kun sen pari kertaa viikossa, mutta ehkä se sitten on siksi kun hän on niin kuvottavat normipainoinen.

Yhteistyössä