pakoon mieleni tekevi
Jos mies menee kavereidensa kanssa katsomaan coverbändiä johonkin kapakkaan, mä en saa ilmoittaa, että minä lähden sitten seuraavana viikonloppuna, koska se on "kosto". Ymmärtäisi, jos menisin kaverin kanssa, mutta mulla ei ole, niin se on kuulemma liian noloa sille, että mä menen yksin. Ihmiset ajatteelee jotain. Yhdessä ei voida mennä, koska en siedä miestä humalassa, muutaman vuoden takaisen ongelmakäytön takia.
Mun mielestä mua taas tuplarankaistaan siitä, että mulla ei ole kavereita. Olisi ihan kiva käydä laulamassa karaokea ja kuunnella musiikkia ja tanssia.
Mua ahdistaa, että mut on määritelty sen jatkeeksi tänne kotiin. Oikeasti haluaisin ihan kokonaan pois tästä, elää omaa elämääni, mutta mulle riittäisi sekin, että saisin joskus käydä näkemässä niitä vanhoja tuttuja, joihin mulla ei kuitenkaan ole semmoisia välejä, että niitä voisin erikseen pyytää mihinkään.
En siis juuri juo, enkä vehtaa miesten kanssa.
Mun mielestä mua taas tuplarankaistaan siitä, että mulla ei ole kavereita. Olisi ihan kiva käydä laulamassa karaokea ja kuunnella musiikkia ja tanssia.
Mua ahdistaa, että mut on määritelty sen jatkeeksi tänne kotiin. Oikeasti haluaisin ihan kokonaan pois tästä, elää omaa elämääni, mutta mulle riittäisi sekin, että saisin joskus käydä näkemässä niitä vanhoja tuttuja, joihin mulla ei kuitenkaan ole semmoisia välejä, että niitä voisin erikseen pyytää mihinkään.
En siis juuri juo, enkä vehtaa miesten kanssa.