A
aaaaaaaaaa
Vieras
Meillä 15kk lapsi ja toinen tulossa rv 25. Olen aina ollut epävarma ja raskauden myötä se on muuttunut ihan kauheaksi. Olen todella mustasukkainen ja inhoan itseäni. Yritän kuitenkin parhaani, miehen mielestä en. En mahda mitään hormonipiikeilleni. Yritän kuitenkin teoin näyttää, että rakastan miestäni. Teen ruuan valmiiksi hänen tullessa töistä, yritän tehdä kotihommat ettei niitä jäisi miehelle illaksi, nousen joka yö 1-3 kertaa nukuttamaan lapsen.
Nyt mieheni sanoi, että hänellä on tosi tyhjä olo riidan päälle. Hän ei enää jaksa. Mullakin on sellainen olo, ihan kuin olisi tullut turpaan ja rankasti. En tiedä miten jatkaa. En mahda mitään sille, että olen väsynyt ja epävarma. Mielestäni yritän riittävästi, miehen mielestä käytökseni on sairasta. Harmittaa, etten pysty hillitsemään sitä.
Nyt mieheni sanoi, että hänellä on tosi tyhjä olo riidan päälle. Hän ei enää jaksa. Mullakin on sellainen olo, ihan kuin olisi tullut turpaan ja rankasti. En tiedä miten jatkaa. En mahda mitään sille, että olen väsynyt ja epävarma. Mielestäni yritän riittävästi, miehen mielestä käytökseni on sairasta. Harmittaa, etten pysty hillitsemään sitä.