IhanaValo
Siinä pitää olla tyypillä melkoinen tasapaino ja käsivoimat..eikä varmaan puhettakaan korkeuskammosta tai vastaavista. Huh huh, miun olo on epävarma jo keittiöjakkaralle noustessa..
Siinä pitää olla tyypillä melkoinen tasapaino ja käsivoimat..eikä varmaan puhettakaan korkeuskammosta tai vastaavista. Huh huh, miun olo on epävarma jo keittiöjakkaralle noustessa..
Mää oon tehny noista suikaleista joskus "kiusausta" ja hyvää tuli Joskus jotain erinlaistakin, ettei aina samaa.. eiköhän teilläkin tuo ruoka syödyksi tuuOn taas ollu yks kokkikolmonen meil keittiössä..mie nimittäin. Tuleekin taas ylläriruokaa perheelle :ashamed: Siel oli paketti viljapossusuikaleita tms. ja kastike niin länttäsin ne peruna-sipulin kans uuniin. En oo tommosta pakettia ennen nähnyt niin en tienny miten sitä piti käsitellä..:snotty: Katotaan tuleeko siitä syötävää..
:tuitui: ei ollu tullu mitään uusia "käsityölehtiä"?tuitui, mä tulin takas mut ei mulla ol lehtiä vaan kasa lankaa...
ei kun tuolla ei myydä enää mä oon ihan pettynyt kun oisin tahtonut...nyt tarvii sitten lähteä stokkalle..:tuitui: ei ollu tullu mitään uusia "käsityölehtiä"?
mä kävin interwebissä mutta en saanut lentolippuja, vain kasan bittejä inboxiin
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27893331:Huokaus... Syvä huokaus... (lue bond, james bond )
Miks mua väsyttää ja kiinnostus on nolla? Töihin pitäis mennä, eikä nyt kyllä napostelis yhtään. Sit musta taas tuntuu, että oon kussu kaikkien aamumuroihin, kukaan ei vastaa viesteihin, ku niille laittaa ja ja ja... Hyvä päivä näemmä tänään taas.... Ehkäpä se tästä sitte vielä paremmaksi muuttuu....
mitä mä olen antanut ittelleni kertoa niin mikään ei piristä naista niinkuin käynti stokkallaei kun tuolla ei myydä enää mä oon ihan pettynyt kun oisin tahtonut...nyt tarvii sitten lähteä stokkalle..
pöh, ei muutaku painetaan loppuun asti vaan reippaastiHuhhuh, olipa kuumaa kyytia! Harmi vaan kun piti lopettaa just ku alko tuntuun mukavalta
Mua ei ainakaan piristä stokkalla käynti eikä shoppailu muutenkaan, paha mieli siitä vaan tulee.mitä mä olen antanut ittelleni kertoa niin mikään ei piristä naista niinkuin käynti stokkalla
muistelen että siellä on aika kiva kahvilakin
Stokka ei anna mulle muuta kuin ihania suklaatioita ja lehdet :heart:mitä mä olen antanut ittelleni kertoa niin mikään ei piristä naista niinkuin käynti stokkalla
muistelen että siellä on aika kiva kahvilakin
No pakkohan se oli ku oltiin kerta mokomaan ryhdytty...pöh, ei muutaku painetaan loppuun asti vaan reippaasti
ei saa nostaa kesken pois sanotaan jo sanassakin
ne kengurunpurijat ei taida paljon suojavarusteita käytellä mopoillessa jos lämmöt on tommoset?No pakkohan se oli ku oltiin kerta mokomaan ryhdytty...
Kavastiin moottoripyoralla Melbournessa, oli aika hikista menoa +40 lammossa. Ja just ku ilta alko vahan viileneen niin oltiinki jo takasin.
Riippuu naisesta. Ei se muakaan juuri lammita, toisin kuin vaikka kierros divareissa. Ja paalle latte seka suklaamuffinssiilmeisesti mua on sitten vedetty nenästä ton stokkan suhteen
Aika monet naky ajavan sortseissa ja teepaidoissa, mutta meilla oli suojavaatteet. Kun kuitenki moottoritiellaki ajettiin ni turvallisuus ennen mukavuutta. Siksi se oliki niin kamalaa ku meinas sulaa sinne ryokkojen sisaan.ne kengurunpurijat ei taida paljon suojavarusteita käytellä mopoillessa jos lämmöt on tommoset?
maantievauheissahan se menee mutta pysähyppä valoihinAika monet naky ajavan sortseissa ja teepaidoissa, mutta meilla oli suojavaatteet. Kun kuitenki moottoritiellaki ajettiin ni turvallisuus ennen mukavuutta. Siksi se oliki niin kamalaa ku meinas sulaa sinne ryokkojen sisaan.
Kirjakaupassa mä oon kun lapsi karkkikaupassa. Ja herkkuosastollekin lähden mielelläni...Riippuu naisesta. Ei se muakaan juuri lammita, toisin kuin vaikka kierros divareissa. Ja paalle latte seka suklaamuffinssi
Joo valot oli ihan karsimysta. Tankilla ei onneks tarttenu kayda, paitsi ilmastoidussa McDonaldsissa tankkaan vahan suklaapirteloamaantievauheissahan se menee mutta pysähyppä valoihin
tai tankkaamaan...
Meidan piti kayda tanaan semmosessa joka on kirjakauppa/divari/kahvila. Mut sit se oli menny jo kiinni :'(Kirjakaupassa mä oon kun lapsi karkkikaupassa. Ja herkkuosastollekin lähden mielelläni...
Huomenna uus yritys sittenMeidan piti kayda tanaan semmosessa joka on kirjakauppa/divari/kahvila. Mut sit se oli menny jo kiinni :'(