IhanaValo
Tarttis ommella pari juttua lopultakin, saiskohan aikaseks sen verran..löydänköhän mie ees neulan ja langan..lähen tonkamaan tavaroitani :wave:
hmpf...jotenkin mä saan sellasen fiilarin, että sä keljuilet mulle =)niin justiinsa joo, tää on helppo uskoa
mä kans kaipailen kaffeseuraa...mut en täks päiväksiAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27892250:Mun lifekaverit on kaikki kadonneet johonkin, vai nukkuukohan ne vielä... Just ku olisin voinu tänää kaffetella ennen töitä jonkun kanssa. Sit tietty just sillon niille sopis, ku itellä olis kauheesti hommia.. Aina ei vaan sovi aikataulut yhteen... :/
Nyt mä tässä pähkäilen, että pitäskö käydä heittää pieni "aamu"lenkki
luultavasti mä istun tässä vielä 2 tunnin päästä vielä ja totean, etten ehdi enää lenkille
No meille tuut kyllä kahvittelemaanAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27892250:Mun lifekaverit on kaikki kadonneet johonkin, vai nukkuukohan ne vielä... Just ku olisin voinu tänää kaffetella ennen töitä jonkun kanssa. Sit tietty just sillon niille sopis, ku itellä olis kauheesti hommia.. Aina ei vaan sovi aikataulut yhteen... :/
Nyt mä tässä pähkäilen, että pitäskö käydä heittää pieni "aamu"lenkki
luultavasti mä istun tässä vielä 2 tunnin päästä vielä ja totean, etten ehdi enää lenkille
Voi hitsi voi harmi.. Sää asuit pk-seudullako? Vähän on pitkä matka kaffettelemaan, muuten olisin lähteny sun kanssamä kans kaipailen kaffeseuraa...mut en täks päiväksi
Hyvää oppiaPuuh. Ja kouluun bisness englannin tunneille
mut sit kun tuutte lomailemaan tänneAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27892393:Voi hitsi voi harmi.. Sää asuit pk-seudullako? Vähän on pitkä matka kaffettelemaan, muuten olisin lähteny sun kanssa
Missäspäin Suomea sää oikeen asuitkaan? Riippuu pitkälti siitä...No meille tuut kyllä kahvittelemaan
Eiköhän me tässä juu sinnepäin taas olla tulossa, kun miehen sukulaisia asustelee Vantaalla Tarvii sitte sopia treffitmut sit kun tuutte lomailemaan tänne
Famipalan lähellä PirkanmaallaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27892401:Missäspäin Suomea sää oikeen asuitkaan? Riippuu pitkälti siitä...
prkl noitten nykyisten tiimarinvihkojen kehnoa laatua, mun tuliterä vihko väitti että olisit asunut tsadissaFamipalan lähellä Pirkanmaalla
Kepsiskin luuli. Mut se johtuu kai siitä kun sanoin että niille on pitkä matka ja Lilith sanoi et Helsingistä Mikkeliin oli junamatka tarjouksessa.prkl noitten nykyisten tiimarinvihkojen kehnoa laatua, mun tuliterä vihko väitti että olisit asunut tsadissa
ei muuta kuin vihko roskiin ja uusi vaikka Prismasta
Ei multa niin kauhee pitkä matka välttist ole, riippuu tietty missäpäin pirkanmaata Meiltä ajaa Tampereelle joku reilu tunnin, kelistä riippuen.. Eli siis treffejä sopimaan joksikin viikonlopuksiFamipalan lähellä Pirkanmaalla
maistuiskohan noi jos niitä ripistelis lattialle?Onko meillä huonot eväät, vai mikähän siinä on kun pikkupuolikas söis kaikkein mieluiten kuivaa mysliä tai corn flakeseja suoraan paketista
Pitää testata sitten kun on kaveri kotonamaistuiskohan noi jos niitä ripistelis lattialle?
toi kuulostaa kyllä aika arveluttavaltaPitää testata sitten kun on kaveri kotona
Meillä porukat + täti ja sen mies, hämäs meitä viiden lapsen katrasta levittämällä nomparelleja pöydälle Siinä olikin hyvää ajankulua.
Ite kuulostat Mutta kiitos näistä mielikuvista *yrjöööögh*toi kuulostaa kyllä aika arveluttavalta
Missäs sää asut?Kaikki asuu jossain kaukana, etelä- ja keski-Suomessa..ja pohjois-Suomikin on paremmin edustettuna ketjussa. Ompa hyvä asua tääl jumalan selän takana...:snotty:
johtuisko siitä että melkein kaikki suomalaiset asuu Vaasa-Lappeeranta -linjan eteläpuolellaKaikki asuu jossain kaukana, etelä- ja keski-Suomessa..ja pohjois-Suomikin on paremmin edustettuna ketjussa. Ompa hyvä asua tääl jumalan selän takana...:snotty: