The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27892250:
Mun lifekaverit on kaikki kadonneet johonkin, vai nukkuukohan ne vielä... Just ku olisin voinu tänää kaffetella ennen töitä jonkun kanssa. Sit tietty just sillon niille sopis, ku itellä olis kauheesti hommia.. Aina ei vaan sovi aikataulut yhteen... :/

Nyt mä tässä pähkäilen, että pitäskö käydä heittää pieni "aamu"lenkki :)

luultavasti mä istun tässä vielä 2 tunnin päästä vielä ja totean, etten ehdi enää lenkille :D
mä kans kaipailen kaffeseuraa...mut en täks päiväksi :)
 
  • Tykkää
Reactions: ruutiukko
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27892250:
Mun lifekaverit on kaikki kadonneet johonkin, vai nukkuukohan ne vielä... Just ku olisin voinu tänää kaffetella ennen töitä jonkun kanssa. Sit tietty just sillon niille sopis, ku itellä olis kauheesti hommia.. Aina ei vaan sovi aikataulut yhteen... :/

Nyt mä tässä pähkäilen, että pitäskö käydä heittää pieni "aamu"lenkki :)

luultavasti mä istun tässä vielä 2 tunnin päästä vielä ja totean, etten ehdi enää lenkille :D
No meille tuut kyllä kahvittelemaan :p
 
Famipalan lähellä :D Pirkanmaalla :)
Ei multa niin kauhee pitkä matka välttist ole, riippuu tietty missäpäin pirkanmaata :D Meiltä ajaa Tampereelle joku reilu tunnin, kelistä riippuen.. Eli siis treffejä sopimaan joksikin viikonlopuksi :p

Mut nyt lähen käymään yhellä kaverilla kahvilla.. Tulee pikkulenkkiki siihen samaan, ku aattelin mennä kävellen.. Matkaaki taitaa olla kaikki 1km, jos sitäkää :D
 
IhanaValo
Unohuinkin siivoomaan lootaani (on miun omassa hyllyssä oleva laatikko johon on tungettu kaikkee tärkeitä ja vähemmän tärkeitä tavaroita, papereita jne jne..)
Hittolainen..no, teetä ja sit kokeilen uudelleen sitä ompelua..löysin sentään lootasta sen neulan ja langan :D
 
IhanaValo
Kaikki asuu jossain kaukana, etelä- ja keski-Suomessa..ja pohjois-Suomikin on paremmin edustettuna ketjussa. Ompa hyvä asua tääl jumalan selän takana...:snotty:
 
Kaikki asuu jossain kaukana, etelä- ja keski-Suomessa..ja pohjois-Suomikin on paremmin edustettuna ketjussa. Ompa hyvä asua tääl jumalan selän takana...:snotty:
johtuisko siitä että melkein kaikki suomalaiset asuu Vaasa-Lappeeranta -linjan eteläpuolella

sitäpaitsi, ei palstalla ole montaakaan nykyistä pohjoissuomalaista eikä ketjussa kai muita kuin yourstruly
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä