Sangria
täällä tuo mieskin vielä hereillä, kohta meen kans nukkuu kyl. Hyvää yötä :kiss:Sama vika täällä. Viimosena oon ylläällä. Tosin oon menos nukkumaan.
Hyvää yötä murunen :kiss:
täällä tuo mieskin vielä hereillä, kohta meen kans nukkuu kyl. Hyvää yötä :kiss:Sama vika täällä. Viimosena oon ylläällä. Tosin oon menos nukkumaan.
Hyvää yötä murunen :kiss:
lapikkaat oli mäyssuksiajan hiihtokengät ja uskoisin että ovat olleet käytössä koko maaseudulla, pussihousut oli ihan kansainvälinen trendi
En suoraan sinuun lapikkaita ja pussihousuja yhdistänyt vaan siihen kun eikös niitä pohjoisessa ole enemmän käytetty?
Ja etkös sinä ole jostain pohjoisesta?
Ok, kiitos selvennöksestälapikkaat oli mäyssuksiajan hiihtokengät ja uskoisin että ovat olleet käytössä koko maaseudulla, pussihousut oli ihan kansainvälinen trendi
että ei meitä pohjosen asukkaita pitäis noihin sen kummemmin yhdistää
meni vähän ohi tämä mutta haittaakseVAU! Toivottavasti et käy kovin usein baarissa
Haha. Hahahahahaa. HAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
no kui kävi?Kikkeli pissi kakka pylly juustonaksu
mä keksin hilpasta ostarille hetkeksi kun poika on puistossa. Jos olis ilmestynyt jotain kivoja lehtiä joita vois ostaa...en mä muuta meinaa...Hmm, mitähän tänään keksis..
Nii siis, jos vaan kerran on tavannu miehen, jonka kanssa voi keskustella....meni vähän ohi tämä mutta haittaakse
Ai mitä?no kui kävi?
Ai niitä ylimmän hyllyn, puoliks piilossa olevia lehtiäkö se Booty meinaa kioskilta ostella...mä keksin hilpasta ostarille hetkeksi kun poika on puistossa. Jos olis ilmestynyt jotain kivoja lehtiä joita vois ostaa...en mä muuta meinaa...
Esikoinen on kipeenä niin ollaan vaan kotona, iltapäivästä tosin pitää ruokakauppaan sulloutua. Onks siulle muuten tullu/ootko tutustunut Novitan lehtiin? Onko hintansa arvoisia? Oon koittanut niitä uusimpia/viime vuoden lehtiä katella huutiksesta..yhen löysin kirppikseltä sattumalta.mä keksin hilpasta ostarille hetkeksi kun poika on puistossa. Jos olis ilmestynyt jotain kivoja lehtiä joita vois ostaa...en mä muuta meinaa...
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan tosin nyt välttis tartte kun olen pojan kans puheterapiassa tai mä odotan täällä odotushuoneessa kun he tekevät tehtäviä tuolla
no ei tosiaankaan :heart:Ok, kiitos selvennöksestä
Mutta silti tulit mieleen :heart:
ei kai se ole paha juttu
ai, mä pääsin onnex aina sinne toiminta-alueelle ja hyvä niinParempi myöhään kuin ei milloinkaan tosin nyt välttis tartte kun olen pojan kans puheterapiassa tai mä odotan täällä odotushuoneessa kun he tekevät tehtäviä tuolla