The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Mä tapasin kerran baarissa tosi kivan miehen ja juteltiin pitkät tovit eikä se ollut mikään vonkaaja eikä ollut mitään taka-ajatuksia :)
Oli vain ihan sellasta rentoa jutustelua ja tuli tunne kuin oltais aina tunnettu, niin "luonnollisesti" juteltiin.
VAU! Toivottavasti et käy kovin usein baarissa :D

Haha. Hahahahahaa. HAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
 
Ei kaikki ole samanlaisia :hug:
Ei tule mitään jos ei pysty luottamaan toiseen. Puolin ja toisin.
No pikkuhiljaa taas,onhan sitä erosta jo aikaa mutta kyllä se vaan vielä vaatii sitä aikaa,siis yli olen päässyt erosta ja exästä ja silleen mutta se pelko ettei tule luottamaan niin...mutta jospa joku joskus vielä saa senkin asian korjaantumaan lopullisesti,itsehän sitä pitää oppia luottamaan mutta apu ei oo haitaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
No kun kaikki miehet ei ole samanlaisia :D :heart:
Mää oon tavannu kivoja miehiä baarissa, semmosia jotka saattaa ehdottaa tai pyrkiä lähempään tuttavuuteen, mutta ymmärtää kerrasta eikä suutu vaikka antaa pakit.
Yks tyyppi kesällä jopa sano mulle jotain tyyliin että "thanks for not being a slut" kun torjuin sen suudelman ja sanoin et oon varattu. NI!
 
Mää oon tavannu kivoja miehiä baarissa, semmosia jotka saattaa ehdottaa tai pyrkiä lähempään tuttavuuteen, mutta ymmärtää kerrasta eikä suutu vaikka antaa pakit.
Yks tyyppi kesällä jopa sano mulle jotain tyyliin että "thanks for not being a slut" kun torjuin sen suudelman ja sanoin et oon varattu. NI!
Kyllä tuollaisiin välillä aina tulee törmättyä. Ei ne silloin ole kivoja.
Sitten vaan palauttaa ne maanpinnalle :D
 
kahvikirahvi
Kyllä tuollaisiin välillä aina tulee törmättyä. Ei ne silloin ole kivoja.
Sitten vaan palauttaa ne maanpinnalle :D
On se mun mielestä kivaa että voi ihan asiallisesti jatkaa jutustelua pakkien jälkeen :) Se vasta on vonkaaja jos koittaa saada pakeista huolimatta, ja säälittävä vonkaaja on sellanen joka vastaa pakkeihin jotain haistattelua tms. Ei oo onneks mun kohdalle sattunu noita jälkimmäisiä. Enkä kyl muutenkaan oo mikään rinsessa mitä kauheesti baarissa iskettäis :D
 
Heissulivei muruset :wave:

Tän päivän painohommat tuli hoideltua, hetken teidän seurassa ja sit maate :)

Nii juu ja ku tuolla oli juttua niistä tauoista, nii meillä on tunnin välein 10 minuutin tauko ja sitte puolentunnin ruokkis, että eiköhän noilla tauoilla jaksa sen 8h :p
 
kahvikirahvi
Miunkin viekkuun mahtuis,oon yksin parisängys ku puolisko on töissä.

Mitähän se muuten tuumais jos sanosin ihan vakavalla naamalla et palstalaiset nukkuu miunkin vieres öisin..:LOL:
No mää voin tulla sinne tänään :p Mulla kyl saattaa tovi vielä tässä palstalla venähtää hetki, mutta jos kömmin hiljaa viereen jos oot jo nukkumassa?

Sano vaan sille, haluan tietää mitä se vastaa :LOL:
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27891212:
Heissulivei muruset :wave:

Tän päivän painohommat tuli hoideltua, hetken teidän seurassa ja sit maate :)

Nii juu ja ku tuolla oli juttua niistä tauoista, nii meillä on tunnin välein 10 minuutin tauko ja sitte puolentunnin ruokkis, että eiköhän noilla tauoilla jaksa sen 8h :p
Heipä hei :wave:

Eiköhän noilla tauoilla pärjäis, vai mitä ruutis? Ja jos ei meinaa pärjätä niin vaihtaa vuoroa välillä :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä