The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tää lapseton sinkkutyttö voi sanoa et ei siellä oo ku varattuja äijiä jotka yrittää epätoivon vimmalla saada.... nyt kun ite nähnyt millasta tuolla baarissa elämä on niin tasan en päästä miestä baariin yksin:D enkä varsinkaa poikaporukassa jos jonkun äijän joskus vielä saan,niillä äijillä ei mitään kontrollia.
eihän kaikki miehet ole samanlaisesta puusta tehty :)
 
IhanaValo
No voihan se tapahtua missä vaan,omasta kokemuksesta:( tiedän et ei se tarvi baari olla...

mutta eihän sellasetakaan mitään tule jos ei luota siihen et toien on kunnolla kun lähtee viihteelle. Mulla vaan ottaa koville kun ite kokenut...siksi mulla on sellanen fiilis et jos mies joskus on et sit ei tarvii yksin mennä,kummankaan. Ehkä se on vaan nyt mun ajtuksena et voihan se tosipaikan essä muuttua mut tuskin nyt kovin moni enää ihan oikeesti aikuisiällä jaksaa hillua missään varsinkin jos on parisuhteessa tai on perheellinen.
Ei tuo meilläkään kovin usein oo missään iltamenoilla käynyt, harrastusjutut hoitaa päivällä jos tarvis, vielä vähempi käy omalla kaveriporukallaan. Yhes ollaan ehkä pari-kolme kertaa vuodessa käyty ulkona, n.1 kerta kumpikin omien kavereiden kans.
 
IhanaValo
Mää en jaksa turhaan pelätä tommosta. Ja jos miehenpuolikas päättäski lähteä toisen naisen matkaan niin sais pysyä siellä sitte.
No oon mie tuollekin sanonu että jos löytää paremman niin toivosin sen verran kunnioitusta tai jotain et kertoo ees rehellisesti eikä selän takana touhua. Oon kans sanonu etten ala jakamaan miestä kenenkään kans, et jos päättää kokeilla muita niin menkööt, takasin ei tarvi tulla.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
No voihan se tapahtua missä vaan,omasta kokemuksesta:( tiedän et ei se tarvi baari olla...

mutta eihän sellasetakaan mitään tule jos ei luota siihen et toien on kunnolla kun lähtee viihteelle. Mulla vaan ottaa koville kun ite kokenut...siksi mulla on sellanen fiilis et jos mies joskus on et sit ei tarvii yksin mennä,kummankaan. Ehkä se on vaan nyt mun ajtuksena et voihan se tosipaikan essä muuttua mut tuskin nyt kovin moni enää ihan oikeesti aikuisiällä jaksaa hillua missään varsinkin jos on parisuhteessa tai on perheellinen.
Kyllä sitä täytyy molempien välillä kavereidenkin kanssa mennä.
Tämä vain minun mileipide :)
 
kahvikirahvi
No oon mie tuollekin sanonu että jos löytää paremman niin toivosin sen verran kunnioitusta tai jotain et kertoo ees rehellisesti eikä selän takana touhua. Oon kans sanonu etten ala jakamaan miestä kenenkään kans, et jos päättää kokeilla muita niin menkööt, takasin ei tarvi tulla.
Sitten täytyy vain luottaa. Turha se on etukäteen epäillä ellei ole vielä aihetta siihen :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Täytyykin ruveta kurkiin nurkkiin. No joo,eipä oo tullu käytyy aikoihin ja seuraavasta tiedä,ei vaan kiinnosta.
et kai meinaa alkaa niitä kilttejä varattuja jahtaamaan?

mä en juuri käy baareissa koska se on niin tylsää, kaverit liukenee kuka minnekkin ja sitten sitä jää ikäänkuin yksin

vois olla kiva jutskata jonkun kivan naisen kans mutta jos menis niille puhumaan niin ne aattelis vaan että tossa on taas yks vonkaaja
 
kahvikirahvi
et kai meinaa alkaa niitä kilttejä varattuja jahtaamaan?

mä en juuri käy baareissa koska se on niin tylsää, kaverit liukenee kuka minnekkin ja sitten sitä jää ikäänkuin yksin

vois olla kiva jutskata jonkun kivan naisen kans mutta jos menis niille puhumaan niin ne aattelis vaan että tossa on taas yks vonkaaja
Lähe mun kaa baariin, ei tarvii sit vongata :D
 
et kai meinaa alkaa niitä kilttejä varattuja jahtaamaan?

mä en juuri käy baareissa koska se on niin tylsää, kaverit liukenee kuka minnekkin ja sitten sitä jää ikäänkuin yksin

vois olla kiva jutskata jonkun kivan naisen kans mutta jos menis niille puhumaan niin ne aattelis vaan että tossa on taas yks vonkaaja

Mä tapasin kerran baarissa tosi kivan miehen ja juteltiin pitkät tovit eikä se ollut mikään vonkaaja eikä ollut mitään taka-ajatuksia :)
Oli vain ihan sellasta rentoa jutustelua ja tuli tunne kuin oltais aina tunnettu, niin "luonnollisesti" juteltiin.
 
  • Tykkää
Reactions: ruutiukko
Mä tapasin kerran baarissa tosi kivan miehen ja juteltiin pitkät tovit eikä se ollut mikään vonkaaja eikä ollut mitään taka-ajatuksia :)
Oli vain ihan sellasta rentoa jutustelua ja tuli tunne kuin oltais aina tunnettu, niin "luonnollisesti" juteltiin.
kiva että ainakin joku uskoo mua vaikka noi epäilevät tuovit yrittää muuta väittää
 
et kai meinaa alkaa niitä kilttejä varattuja jahtaamaan?

mä en juuri käy baareissa koska se on niin tylsää, kaverit liukenee kuka minnekkin ja sitten sitä jää ikäänkuin yksin

vois olla kiva jutskata jonkun kivan naisen kans mutta jos menis niille puhumaan niin ne aattelis vaan että tossa on taas yks vonkaaja
No en meinaa kilttejä varattuja jahdata:) ajattelin et josko ne vapaat kiltit ois siellä nurkissa kun kaverit könyää kännipäissään vonkaamassa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä