The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
On taas ollu yks kokkikolmonen meil keittiössä..mie nimittäin. Tuleekin taas ylläriruokaa perheelle :ashamed: Siel oli paketti viljapossusuikaleita tms. ja kastike niin länttäsin ne peruna-sipulin kans uuniin. En oo tommosta pakettia ennen nähnyt niin en tienny miten sitä piti käsitellä..:snotty: Katotaan tuleeko siitä syötävää..
Mää oon tehny noista suikaleista joskus "kiusausta" ja hyvää tuli :) Joskus jotain erinlaistakin, ettei aina samaa.. eiköhän teilläkin tuo ruoka syödyksi tuu :)
 
Huokaus... Syvä huokaus... (lue bond, james bond :D )

Miks mua väsyttää ja kiinnostus on nolla? Töihin pitäis mennä, eikä nyt kyllä napostelis yhtään. Sit musta taas tuntuu, että oon kussu kaikkien aamumuroihin, kukaan ei vastaa viesteihin, ku niille laittaa ja ja ja... Hyvä päivä näemmä tänään taas.... Ehkäpä se tästä sitte vielä paremmaksi muuttuu....
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27893331:
Huokaus... Syvä huokaus... (lue bond, james bond :D )

Miks mua väsyttää ja kiinnostus on nolla? Töihin pitäis mennä, eikä nyt kyllä napostelis yhtään. Sit musta taas tuntuu, että oon kussu kaikkien aamumuroihin, kukaan ei vastaa viesteihin, ku niille laittaa ja ja ja... Hyvä päivä näemmä tänään taas.... Ehkäpä se tästä sitte vielä paremmaksi muuttuu....
:hug:
 
kahvikirahvi
mitä mä olen antanut ittelleni kertoa niin mikään ei piristä naista niinkuin käynti stokkalla

muistelen että siellä on aika kiva kahvilakin
Mua ei ainakaan piristä stokkalla käynti eikä shoppailu muutenkaan, paha mieli siitä vaan tulee.

Mut mää panen nyt mopin heilumaan, kun sain jo kahdet treffit sovittua kalenteriin ja pikkupuolikaskin meni kuorsaamaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä