kahvikirahvi
Mihin kaikki hävis? Tuleeko joku mun kans kahvittelemaan jälkkäriks, oli ihan sikahyvää ruokaa mulla!
Mä neulon ja katon kokkiohjelmaaMihin kaikki hävis? Tuleeko joku mun kans kahvittelemaan jälkkäriks, oli ihan sikahyvää ruokaa mulla!
tulhan tulhanMihin kaikki hävis? Tuleeko joku mun kans kahvittelemaan jälkkäriks, oli ihan sikahyvää ruokaa mulla!
:hug:Taas niitä päiviä, jotka olis voinu skipata ja herätä suoraan seuraavaan päivään... Jatkan koomaamista. Ei mulla muuta.
Eiköhän multa aina vähän piparia irtoo :xmas:tulhan tulhan
tarjoothan myös piparia, mä tiedän että sulla on?
tuu mun ja ruutisken kanssa kahvittelemaan, jos piristäis vähän.Taas niitä päiviä, jotka olis voinu skipata ja herätä suoraan seuraavaan päivään... Jatkan koomaamista. Ei mulla muuta.
en minäkään, sitä paitsi kuopus "joutuisi" luultavasti sisarusryhmään siskonsa kanssa, joten ei olisi edes yksinemmä kyl nää mitään olennaista eroa 2v6kk ja 3v välillä
Sanot tiukasti miehelle että jos ei aio jäädä kotiin nuorimman kanssa, niin sitten se on päiväkodin paikka. Ellet sitten halua olla vielä synttäreihin asti kotona jos opiskeluita sais lykättyä sen verran?en minäkään, sitä paitsi kuopus "joutuisi" luultavasti sisarusryhmään siskonsa kanssa, joten ei olisi edes yksin
Vois harkitakituu mun ja ruutisken kanssa kahvittelemaan, jos piristäis vähän.
JAXUHALI SULLE :hug:
no siis mulla ei ole koulupaikkaa vielä, voihan se olla etten edes pääse syksyllä mihinkään-jolloin jään kotiin seuraavaan hakuun saakkaSanot tiukasti miehelle että jos ei aio jäädä kotiin nuorimman kanssa, niin sitten se on päiväkodin paikka. Ellet sitten halua olla vielä synttäreihin asti kotona jos opiskeluita sais lykättyä sen verran?
Huono Äiti oli linkittänyt ton facebookkiinVois harkitaki
Oot vissii lukenu hesaria?
Jaxuhali on suomen ärsyttävin sana - suomi - Elämä - Helsingin Sanomat
Mistä mä saisin aikaa ja jaksamista kuntosalille? Olis kiva tehdä jotain jos ehtis ja olis seuraa. Ja jaksais, sitäkin tarvistänään se mun kuntoilu-ura alkaa; 1h kiertoharjoittelu punttiksella kerran viikossa.. sitten veikkauksia että montako viikkoa jaksan, itse veikkaan että 4 krt
edit kirotushärö
Seura olis tosi kivaa kuntosalille.Mistä mä saisin aikaa ja jaksamista kuntosalille? Olis kiva tehdä jotain jos ehtis ja olis seuraa. Ja jaksais, sitäkin tarvis
juhlimiskunnon reenaaminen käy mun tietojen mukaan parhaiten ryypiskelemällä säännöllisestiminä taas en yleensä kauaa jaksa mitään, mutta nyt on niin monet juhlat kesällä tulossa että pieni kuntoilu ei tekisi pahaa. laihtua ei tarvitse koska mahdun vaatteisiini
Niinpä. Eiköhän se seurakin järjestyis jotenkin, mutta säännöllinen lapsen vahdituttaminen on vähän haastavampaa mun ja miehenpuolikkaan ristiinmenevien töiden puolesta.Seura olis tosi kivaa kuntosalille.
Ai niinkö? Perhana. Täytyy sitten alottaa tänä viikonloppuna kun on tuparit kavereilla. Jos vaikka keikkaan mennessä olis juhlakunnossa.juhlimiskunnon reenaaminen käy mun tietojen mukaan parhaiten ryypiskelemällä säännöllisesti
jos harjoittelee liikaa tulee pää pipiksi, siksi valitsin rinnalle kuntosalinjuhlimiskunnon reenaaminen käy mun tietojen mukaan parhaiten ryypiskelemällä säännöllisesti
minusta tuossa mennään aika syvälle mun yksityisyyteen mutta olkoon menneeksi, myönnän että just nyt siitä ei ole tietokaanMillanens juhlakunto ruutiksella on?
Hyi sinua!! Ryypiskelystä puhuttiin..minusta tuossa mennään aika syvälle mun yksityisyyteen mutta olkoon menneeksi, myönnän että just nyt siitä ei ole tietokaan
ihan löysänä lötköttää
Mun tarvis kans mennä vielä tänään kauppaan, mutta ihan varmana ostan herkkuja kerta eilen en ostanut:wave: Kaupasta kotiuduttu , ilman herkkuja (miulle) Jee selvisin houkutuksista! (tällä kertaa)
Mä en selvinny:ashamed: hyi mua:wave: Kaupasta kotiuduttu , ilman herkkuja (miulle) Jee selvisin houkutuksista! (tällä kertaa)