PALSTAPROJEKTI 1/2013 Käsityölanka

Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;27887977:
Kyllä mun mielestä voi harmaanakin osallistua, mutta työn kyllä pitäisi olla valmis. Mitä mieltä muut ovat?
Vanhaan ei voinu osallistuu harmaana ku olis hankaloittanu äänestystä... en tiä olisko sillä muuta merkitystä. Tietty uutta aihetta valittaessa ei voida tietää onks siel oikeesti voittaja vai joku muu harmaa. Samoin mustalla nikillä on helpompi selvittää jos joku käyttääkin netistä kopsattuja kuvia.

Mut mun puolesta myös harmaat on tervetulleita... ei tää kai niin vakavaa oo. :)
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Vanhaan ei voinu osallistuu harmaana ku olis hankaloittanu äänestystä... en tiä olisko sillä muuta merkitystä. Tietty uutta aihetta valittaessa ei voida tietää onks siel oikeesti voittaja vai joku muu harmaa. Samoin mustalla nikillä on helpompi selvittää jos joku käyttääkin netistä kopsattuja kuvia.

Ruokahaasteessa on ollut harmaiden osallistuminen mahdollista, eikä siellä se ole äänestämisen tekoa haitannut. Mutta tuo uuden aiheen valinta on kyllä totta ja ehkä mustana oleminen vähentää kynnystä osallistua netistä kopsatuilla kuvilla.

Toisaalta, jos joku haluaa osallistua tähän projektiin, niin mielestäni ei ole reilua "pakottaa" mustumaan sen takia.
 
  • Tykkää
Reactions: NeitiPikkuInkkuli
Pidetään tämä ketju irti kaikesta torasta, moittimisesta ja ilkeilystä.

Pidetään aihe vaan käsitöissä.
Kaikki mukaan!
En mie tarkottanu mitää noista :ashamed: Anteeks jos joku harmaa ny loukkaantus

Miten toi äänestys nykyään toimii? Ennen kaikki äänet joutu laskee ite. Nykyään vissiin jotenkin muuten... Mä olin niin pitkään pois palstalta et vaatii vähän totutteluu. Voiko myös harmaana äänestää? :confused:
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27885537:


No mä virkkasin tuollaisen huivintapaisen ja tein siihen oman pään mukaisen "napin". Lanka Novitan "Hanko".
"Köyttä kaulaan" :D
Millaisella ohjeella teit? Mulla kans suunnitelmissa vastaavan teko. Ajattelin et olisin kutonut joustin neuletta mut tuo näyttää helpommalle/nopeammalle..
Ja en aio osallistua kisaan. Enkä edes ehtisi vaikka haluaisin. Voin kirjautua tai laittaa sposti osoitteen jos niin parempi.
 
[QUOTE="vieras";27893667]Millaisella ohjeella teit? Mulla kans suunnitelmissa vastaavan teko. Ajattelin et olisin kutonut joustin neuletta mut tuo näyttää helpommalle/nopeammalle..
Ja en aio osallistua kisaan. Enkä edes ehtisi vaikka haluaisin. Voin kirjautua tai laittaa sposti osoitteen jos niin parempi.[/QUOTE]

Mulla ei ollut varsinaisesti ohjetta tuohon huiviin, mutta youtubesta löytyy tutoriaali miten tuota "i-cord' ia" virkataan, se on ihan helppoa. :)

[video=youtube;cjXsRkr1oWo]http://www.youtube.com/watch?v=cjXsRkr1oWo[/video]
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi ja feger
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27893891:
Mulla ei ollut varsinaisesti ohjetta tuohon huiviin, mutta youtubesta löytyy tutoriaali miten tuota "i-cord' ia" virkataan, se on ihan helppoa. :)
Kiitos. Vielä yksi tyhmä kysymys. Miten yhdistit nuo "pötkylät" yhteen? Tuskin olivat irrallisia kuitenkaan tuossa sun huivissa? Tykkään virkkaamisesta enemmän kuin kutomisesta joten kiinnostais kyllä kokeilla.
 
[QUOTE="vieras";27893958]Kiitos. Vielä yksi tyhmä kysymys. Miten yhdistit nuo "pötkylät" yhteen? Tuskin olivat irrallisia kuitenkaan tuossa sun huivissa? Tykkään virkkaamisesta enemmän kuin kutomisesta joten kiinnostais kyllä kokeilla.[/QUOTE]

Ne on irrallaan, koko systeemi on yksi pitkä pötkö joka on päistä yhdistetty. Ainut mikä pitää niitä kasassa on tuo napillinen "vyö".
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27893979:
Ne on irrallaan, koko systeemi on yksi pitkä pötkö joka on päistä yhdistetty. Ainut mikä pitää niitä kasassa on tuo napillinen "vyö".
Ok. pitää vielä miettiä miten teen. Mut kiitos ideasta. Pakko tuota johonkin kokeilla :D Kunhan saan nuo teinin villasukat ensin kasaan.
 
[QUOTE="vieras";27894028]Ok. pitää vielä miettiä miten teen. Mut kiitos ideasta. Pakko tuota johonkin kokeilla :D Kunhan saan nuo teinin villasukat ensin kasaan.[/QUOTE]

Olihan se aika koukuttava. :D Mullakin on 3 eri projektia missä käytin tuota, mutta nyt olen jo siirtynyt takaisin puikkoihin. Huivi kyllä taas tulossa... x) *huivikausi*
 
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;27894226:
Salla07:n työ:

norjalainen hattotröje

(Laitoin tän käyttämäni kuvapalvelun kautta, joka pienentää kuvat sopiviksi verkkojakoa varten. Voin jossain kohtaa laittaa muutkin kuvat tästä työstä, mutta nyt en ehdi.)

jje :) nimittäin leikin tabletin kanssa ja noukin kuvat blogistani, en tiedä pystyykö tällä kikkailla kuvien kanssa niinkun koneella
 

Yhteistyössä