PALSTAPROJEKTI 1/2013 Käsityölanka

Mulle tulee todellakin valinnan vaikeutta työn suhteen. Saatiin lähipiiristä vauvauutisia ja vinkkiä, että mitä vauvalle saisi tehdä. Tekee mieli heti huomenna singahtaa lankakauppaan ja sitten alkaa tekemään pikkuisia vaatteita. :heart:
 
puikkojen kilkuttaja
Voiks tähän osallistua harmaat? Ja saako osallistua vajaalla sukkaparilla? Minulla on työnalla ihanat sukat tytölle, mutta en ala kiirehtiin niiden kanssa, kun joulun alla tuli tehtyä niin paljon "tuli persiissä" ja nyt vaan nautiskellaan. Siis eka sukka on valmis ja toinen ehtinee ohi kantapään.
 
Voiks tähän osallistua harmaat? Ja saako osallistua vajaalla sukkaparilla? Minulla on työnalla ihanat sukat tytölle, mutta en ala kiirehtiin niiden kanssa, kun joulun alla tuli tehtyä niin paljon "tuli persiissä" ja nyt vaan nautiskellaan. Siis eka sukka on valmis ja toinen ehtinee ohi kantapään.
Varmaan tarveis rekisteröityy... luulisin. Mut laita meille toki kuva ihasteltavaksi :)
 
Voiks tähän osallistua harmaat? Ja saako osallistua vajaalla sukkaparilla? Minulla on työnalla ihanat sukat tytölle, mutta en ala kiirehtiin niiden kanssa, kun joulun alla tuli tehtyä niin paljon "tuli persiissä" ja nyt vaan nautiskellaan. Siis eka sukka on valmis ja toinen ehtinee ohi kantapään.
Kyllä mun mielestä voi harmaanakin osallistua, mutta työn kyllä pitäisi olla valmis. Mitä mieltä muut ovat?
 

Yhteistyössä