:saint:Vähän epäilen kyllä tuota..
Tän palstan miehet on joskus nähneet naisia, joten tuskin ujostelevat laitta net bileet pystyyn..
Mina olenkin nahnyt ihan oikeita gekkoja... Auttaako se bilettamaan?
:saint:Vähän epäilen kyllä tuota..
Tän palstan miehet on joskus nähneet naisia, joten tuskin ujostelevat laitta net bileet pystyyn..
että jos ei muuten ole hauskaa niin vedän housut kinttuihin niin saadaan naurua taloon.. :ashamed::saint:
Mina olenkin nahnyt ihan oikeita gekkoja... Auttaako se bilettamaan?
Reipas meininki! Tuo onkin mainio tapa karistaa alkujaykkyys tilanteesta.että jos ei muuten ole hauskaa niin vedän housut kinttuihin niin saadaan naurua taloon.. :ashamed:
Suattaisipahan tuo pahentaakin sitä. JäykkyyttäReipas meininki! Tuo onkin mainio tapa karistaa alkujaykkyys tilanteesta.
*pyrskis*
Oikeeta viinaa mukaan siis, niin kyllä se siitä. Toivottavasti sitten rikkoutuu vaan jää, eikä mitään muuta
Hyva, etta joku on valmis ottamaan vastuun!
Olisihan se kamalaa tuhlausta, jos kukaan ei uskaltaisi rikkoa jaata...
Voihan se hieman naurattaa kun mie kävelee nakuna..Reipas meininki! Tuo onkin mainio tapa karistaa alkujaykkyys tilanteesta.
*pyrskis*
sehän vähän riippuu mitä touhuaa siellä tapaamisellaOikeeta viinaa mukaan siis, niin kyllä se siitä. Toivottavasti sitten rikkoutuu vaan jää, eikä mitään muuta
Ei alaston mies naurata, mutta laitapa tenssisukat ja kravatti, niin jopa huvittaa!Voihan se hieman naurattaa kun mie kävelee nakuna..
Unia!Unia arvon ketjulaiset :kiss: Tää tarttis unta ny.
Kk
Saat juoda minunkin osuuteni, jos haluat. Mina hajotan asioita ihan sujuvasti selvinpain.Oikeeta viinaa mukaan siis, niin kyllä se siitä. Toivottavasti sitten rikkoutuu vaan jää, eikä mitään muuta
Katellut tätä foorumia niin pitää olla treenattu komistus kuten 98% palstajien miehistä on ja vähintään se 20cm kalu..Ei alaston mies naurata, mutta laitapa tenssisukat ja kravatti, niin jopa huvittaa!
Sandaalit!Ei alaston mies naurata, mutta laitapa tenssisukat ja kravatti, niin jopa huvittaa!
Turbaanihan on in, jos olis lippis ollut niin joku peräkammarinpoka ostamassa pirkkakalja..Sandaalit!
Mä näin muuten kerran ilmeisesti intialaisen turistin. Siitä olis kyllä palstamammat saanu kauhisteltavaa kun mies kulki tyytyväisenä sandaalit, tennissukat, myrkynvihreät reisitaskushortsit, valkoinen kauluspaita ja vaaleanpunainen turbaani!
Ei määräänsä enempää, mutta harkitsen asiaa sitten!Saat juoda minunkin osuuteni, jos haluat. Mina hajotan asioita ihan sujuvasti selvinpain.
Ai?Katellut tätä foorumia niin pitää olla treenattu komistus kuten 98% palstajien miehistä on ja vähintään se 20cm kalu..
kuulun varmaan tuohon 2 prosenttiin, minussa kun on treenattua vain sarkasmi ja sekin tulee luontaisesti...Katellut tätä foorumia niin pitää olla treenattu komistus kuten 98% palstajien miehistä on ja vähintään se 20cm kalu..
Teillä näemmä toimii se terkein asia parisuhteessaAi?
Minun mieheni on vahan anorektinen, ei ihan tuoretta vuosimallia mutta minulle se maailman komein.:heart: Muista avuista nyt puhumattakaan
Silti olen sita mielta, etta pelkkiin tennissukkiin ja kravattiin pukeutunutta miesta huvittavampi naky voi olla vain pelkkiin tennissukkiin ja kravattiin pukeutunut mies trampoliinilla.
Onhan tuolla kylla treenatut aivot...molemmissa paissaTeillä näemmä toimii se terkein asia parisuhteessa
Onhan se hankala keskustella ihmisen kansssa joka ei tajua mistä jutellaanOnhan tuolla kylla treenatut aivot...molemmissa paissa
Oikeasti, olen tainnut loytaa sen minulle taydellisimman kumppanin. :heart:
Toisaalta silloin voi itse paattaa vastauksetkin...Onhan se hankala keskustella ihmisen kansssa joka ei tajua mistä jutellaan
Mun mies ei oo treenattua nähnytkään. Eikä sen pärstäkään niin erikoisen komea ole että naiset kääntyilis kadulla katsomaan, mutta ei se lihava eikä rumakaan, ihan tavallisen näköinen. Ja se sisinhän ihmisessä on tärkeintä.Katellut tätä foorumia niin pitää olla treenattu komistus kuten 98% palstajien miehistä on ja vähintään se 20cm kalu..
Onhan se hankala keskustella ihmisen kansssa joka ei tajua mistä jutellaan
Onhan se hankala keskustella ihmisen kansssa joka ei tajua mistä jutellaan