The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Ei alaston mies naurata, mutta laitapa tenssisukat ja kravatti, niin jopa huvittaa!
Sandaalit!
Mä näin muuten kerran ilmeisesti intialaisen turistin. Siitä olis kyllä palstamammat saanu kauhisteltavaa kun mies kulki tyytyväisenä sandaalit, tennissukat, myrkynvihreät reisitaskushortsit, valkoinen kauluspaita ja vaaleanpunainen turbaani! :D

Aries 78
Sandaalit!
Mä näin muuten kerran ilmeisesti intialaisen turistin. Siitä olis kyllä palstamammat saanu kauhisteltavaa kun mies kulki tyytyväisenä sandaalit, tennissukat, myrkynvihreät reisitaskushortsit, valkoinen kauluspaita ja vaaleanpunainen turbaani! :D
Turbaanihan on in, jos olis lippis ollut niin joku peräkammarinpoka ostamassa pirkkakalja..

• Tykkää
Reactions: famipala
Katellut tätä foorumia niin pitää olla treenattu komistus kuten 98% palstajien miehistä on ja vähintään se 20cm kalu..
Ai?

Minun mieheni on vahan anorektinen, ei ihan tuoretta vuosimallia mutta minulle se maailman komein.:heart: Muista avuista nyt puhumattakaan

Silti olen sita mielta, etta pelkkiin tennissukkiin ja kravattiin pukeutunutta miesta huvittavampi naky voi olla vain pelkkiin tennissukkiin ja kravattiin pukeutunut mies trampoliinilla. :D

Aries 78
Tuosta tuli mieleen niin kävin nyt kesällä Glasgowissa ja ostin skottihameen, paikalliset ilmeisesti käyttää alkkareita sen alla mutta ei yksi saameinen turisti. Kovin net paikalliset naiset halus vierailla se mekon alla :)

Aries 78
Ai?

Minun mieheni on vahan anorektinen, ei ihan tuoretta vuosimallia mutta minulle se maailman komein.:heart: Muista avuista nyt puhumattakaan

Silti olen sita mielta, etta pelkkiin tennissukkiin ja kravattiin pukeutunutta miesta huvittavampi naky voi olla vain pelkkiin tennissukkiin ja kravattiin pukeutunut mies trampoliinilla. :D
Teillä näemmä toimii se terkein asia parisuhteessa :)

Onhan se hankala keskustella ihmisen kansssa joka ei tajua mistä jutellaan :)
Toisaalta silloin voi itse paattaa vastauksetkin...

Mutta joo, jotain yhteista pitaa olla, arvomaailma. kiinnostuksen kohteet, jotain. Ja minun mielestani miehen/naisen/suhteen toisen osapuolen on oltava riittavan fiksu, ettei tarvitse aina kaikkea ratakiskosta vaantaa. Nyt on haasteena se, etta mina en puhu englantia aidinkielenani, kuten Tohtori (jolla se on ollut paa-aineena), eli mina ainakin saan tosissani kayttaa kupoliani. Ikaerosta huolimatta olemme aika samalla tasolla: kumpikin on jaanyt johonkin teinivuosiin. :D

• Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Katellut tätä foorumia niin pitää olla treenattu komistus kuten 98% palstajien miehistä on ja vähintään se 20cm kalu..
Mun mies ei oo treenattua nähnytkään. Eikä sen pärstäkään niin erikoisen komea ole että naiset kääntyilis kadulla katsomaan, mutta ei se lihava eikä rumakaan, ihan tavallisen näköinen. Ja se sisinhän ihmisessä on tärkeintä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä