kahvikirahvi
Joo!! Kesällä.Kuulostaa hyvältä
Miten olis the ketjun oma tapaaminen?
Joo!! Kesällä.Kuulostaa hyvältä
Ehottomasti.Joo!! Kesällä.
Nimenomaan näiden tän ketjun ja kuten aiemmin oltiin prinsessaketjussa niin heidän kesken.Kuulostaa hyvältä
Lappiin meidän mökille, saattais löytyä 13-henkilälle yöpaikat kahdessa kerroksessaJoo!! Kesällä.
Olisko vähä pitkä matka täältä.Lappiin meidän mökille, saattais löytyä 13-henkilälle yöpaikat kahdessa kerroksessa
Joutuu ottamaan viikon vapaanOlisko vähä pitkä matka täältä.
Lappi on paras mutta kauas on pitkä matka.Lappiin meidän mökille, saattais löytyä 13-henkilälle yöpaikat kahdessa kerroksessa
Tuo oli vain heitto, täysin mahottomuus järjestää lapissa mitään meetingiä, matkaat niin pitkiä ja kulkuyhteydt olemattomia vaikka menis kimppakyydeillä.. Keskisuomessa yleensäkkin kaikki tapaamiset reiluja kaikille osapuolille ja hyvät kulkuyhteydet, kunhan ei juväskylässä.. Mulla on nyt helmikuun alussa tampereella yksi taaminen viikonlppuna jja vaikutte se paikka olevan hyvä sen puolesta että helpot yhteydet tampereelle jokapuolelta suomea.Lappi on paras mutta kauas on pitkä matka.
Mun piti ehdottaa pitäiskö koittaa järjestellä miittiä jonnekkin keskisuomeen, että kaikilla ääripäissä asuvilla olis yhtä pitkä matka?
Sama kävi mielessäLappi on paras mutta kauas on pitkä matka.
Mun piti ehdottaa pitäiskö koittaa järjestellä miittiä jonnekkin keskisuomeen, että kaikilla ääripäissä asuvilla olis yhtä pitkä matka?
Hieno juttu :heart:Jokohan sita nyt osaisi nukkuakin, jos ensin kavisi syomassa jotain... Juttelin hetken Tohtorin kanssa ja olo on nyt kevyempi. Oli aika paska paiva.
Lomahan on järjestelykysymysSama kävi mielessä
Aries, täl hetkellä ei tartte ottaa vapaata ja myöhemmin vapaat voi määritellä itte
On se ihahaa kun on joku, jolle voi purkaa koko paivan paskalastin ja saa samalla muutaman kannustavan sanan ja hyvia vihjeita.Hieno juttu :heart:
Oikeasti kaikki istuisivat limupullo kadessaan, kiusaantuneesti hiljaa poydan ymparilla ja jurottaisivat...Mitähä tuostaki tulis Pitäskö kaikkien allekirjottaa vaitiolosopimus vuosisadan orgioista?
Oot nii oikeessaOn se ihahaa kun on joku, jolle voi purkaa koko paivan paskalastin ja saa samalla muutaman kannustavan sanan ja hyvia vihjeita.
Ei silla, etta mikaan tata palstaa tai erityisesti the ketjua voittaisi...
Yleensa! Tosin kerran luulin olevani vaarassa, mutta erehdyin ja yleensa paljastuu, etta jopa ollessani vaarassa olen oikeassa.Oot nii oikeessa
MUllahan ei ole monentunnin matka tampereelle siittä missä mie nyt asun, mutta ainahan Lappi on Lappi.. Mutta se että on täysin eristyksissä muista mökillä joka on rakennettu hiekkakankaalle ja hiekkapohjainen täysin kirkas vesi jossa uidaSama kävi mielessä
Aries, täl hetkellä ei tartte ottaa vapaata ja myöhemmin vapaat voi määritellä itte
Mulla olis piilopullo, vetäisin kännit nurkan takana ja laittaisin vauhtia bileisiinOikeasti kaikki istuisivat limupullo kadessaan, kiusaantuneesti hiljaa poydan ymparilla ja jurottaisivat...
Anna tulla 13-vuoden kokemus takanaOn se ihahaa kun on joku, jolle voi purkaa koko paivan paskalastin ja saa samalla muutaman kannustavan sanan ja hyvia vihjeita.
Ei silla, etta mikaan tata palstaa tai erityisesti the ketjua voittaisi...
Sieltä on lyhyempi matka tänne päin kuin täältä Lappiin. Lapissa on tullu lapsuusaika vietettyä aika hyvin, joten se on hyvinni tuttua aluetta. Ei ole Lapin voittanutta.MUllahan ei ole monentunnin matka tampereelle siittä missä mie nyt asun, mutta ainahan Lappi on Lappi.. Mutta se että on täysin eristyksissä muista mökillä joka on rakennettu hiekkakankaalle ja hiekkapohjainen täysin kirkas vesi jossa uida
Vähän epäilen kyllä tuota..Oikeasti kaikki istuisivat limupullo kadessaan, kiusaantuneesti hiljaa poydan ymparilla ja jurottaisivat...
Mulla olis piilopullo, vetäisin kännit nurkan takana ja laittaisin vauhtia bileisiin
NiinpäOikeasti kaikki istuisivat limupullo kadessaan, kiusaantuneesti hiljaa poydan ymparilla ja jurottaisivat...
:kiss:Anna tulla 13-vuoden kokemus takana