Aries 78
Vähän vain vihjaili että kaipailisi vihreäsilmäistä punapäätäMina kaipasin :kiss: En vain sanonut sitä ääneen.
Vähän vain vihjaili että kaipailisi vihreäsilmäistä punapäätäMina kaipasin :kiss: En vain sanonut sitä ääneen.
Mä luulen että se on edelleen jälkitaudeissa, ei oo näkyny :|Mä olin pitkästä aikaa tuijottassa teeveetä ja puhuin 1,5h:n puhelun
Mihinäs Lispetti on kavonnu?
PYH.Nyt on sitten nolosteltu tarpeeksi tällevuodelle...
Höööh.Mä luulen että se on edelleen jälkitaudeissa, ei oo näkyny :|
Mitä kuuluu?
Kuka kirkuu? Meillä on ihanan hiljasta kun kaikki nukkuu. Pitäis itekin mennä nukkumaan ja valmistautua hekisesti huomiseen päivään.Höööh.
Kuuluu kirkumista Kuulokkeet päässä ja Netflix toisessa ruudussa.
Iisisti otettu tää päivä, ku jalan kivut aika huikeita. Ilmeisesti tulehus lonkassa.
Ah, sinäki tissinainen Joku leffa pyörii IhmisusiaKuka kirkuu? Meillä on ihanan hiljasta kun kaikki nukkuu. Pitäis itekin mennä nukkumaan ja valmistautua hekisesti huomiseen päivään.
Mut mää eksyin nyt nonne tissiketjuun :ashamed:
Heh, naiset.. Mie jotenkin sen linkin passasin vaikka olen mies :OKuka kirkuu? Meillä on ihanan hiljasta kun kaikki nukkuu. Pitäis itekin mennä nukkumaan ja valmistautua hekisesti huomiseen päivään.
Mut mää eksyin nyt nonne tissiketjuun :ashamed:
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1083293-laitettaisiinko-ketjullinen-kuvia-palstalaisten-tisseista/Heh, naiset.. Mie jotenkin sen linkin passasin vaikka olen mies :O
Tässä mitään unta tartte, ku sattuu. Mutta tälläpä mennään. Liekö tulehdus lonkassa.On se kumma, ettei se uni osaa tulla, kun tarvitaan!
Onneksi tuo Mammakatti hurisee vieressa lohduttavasti ja katselee vahan saalivan tietavaisena.
Oho, mä luin että "mie sen linkin jotenkin missasin"Näin mie tuon linkin aiemmin.
Ei se ainakaan hyvalta tunnu, kuumottaakin vahan. Ei uskalla paljoa murjoa... Vahan voin yrittaa sita rauhoitella, mutta on fokus aika levallaan. Tanaan ollut taas yksi niita paivia, joiden valmistuksen soisi loppuvan.Tässä mitään unta tartte, ku sattuu. Mutta tälläpä mennään. Liekö tulehdus lonkassa.
Noku tissit :ashamed: Naiset on niin kauniita!Ah, sinäki tissinainen Joku leffa pyörii Ihmisusia
Kiitos muruinen :heart: Ikuisesti sinunEi se ainakaan hyvalta tunnu, kuumottaakin vahan. Ei uskalla paljoa murjoa... Vahan voin yrittaa sita rauhoitella, mutta on fokus aika levallaan. Tanaan ollut taas yksi niita paivia, joiden valmistuksen soisi loppuvan.
Samaa mieltäNoku tissit :ashamed: Naiset on niin kauniita!
En missannut, jotenkin netissä olevat tisulit kauheasti herätä eläimellisiä vaistoja että pakko päästä niiden kimppuun..Oho, mä luin että "mie sen linkin jotenkin missasin"
Eipa kesta... Toivottavasti edes jotain helpotusta saat.Kiitos muruinen :heart: Ikuisesti sinun
Olisps nii ihana tavata sut ihan niin ku livenä!Eipa kesta... Toivottavasti edes jotain helpotusta saat.
Sita on tehtava, mita tekemaan tanne on syntynyt. Ja muuten pidetaan hauskaa!!
Ehka sekin joku kerta onnistuu. Tykkaisin.Olisps nii ihana tavata sut ihan niin ku livenä!
Haikahtaa palstatapaamiselta, sellainen kyllä pitäis joskus järjestääEhka sekin joku kerta onnistuu. Tykkaisin.
Kuulostaa hyvältäHaikahtaa palstatapaamiselta, sellainen kyllä pitäis joskus järjestää
Edit..
En nyt tarkoita että vuokrataan isoa mökkiä johon kaikki ahtautuu ja illan nautiskelee virvoitusjuomia..
Siis vahan niin kuin ketjureaktio?Kuulostaa hyvältä
Miten olis the ketjun oma tapaaminen?