joo, tosiaanEikö eiliset silmäkuvat olleet maukkaita
Viimeiseen en kommentoi.
ne oli yhtäaikaa maukkaita mutta eivät silti aiheuta mitään vastareaktiota
joo, tosiaanEikö eiliset silmäkuvat olleet maukkaita
Viimeiseen en kommentoi.
Sanotaanhan lapsillekin ei voi tietää kokeilematta (oikeesti maistamatta)entäs jos on mieli matalana....tarvii kyllä sanoa et ihan ei noi naisten kuvat hotsita silleen:ashamed:
Hauskaa syntymättömyyspäivää sulle mulle tmsSitä minkä omatunto sallii Lupaan että en nirsoile jos joku mun syntymä- tai syntymättömyyspäiviäni muistaa.
kauhee juttu mutta mää repesinMie päästin mun ekan tyttökaverin marsun pihalle karkuun talvipakkasella kun olin heille yksin hetkisen kotona, se elukka juoksi siellä vapaana silloin. Juoksi sellaisen puuvaraston alle etten päässyt ottamaan sitä kiinn ja se elukka löyty sieltä sitten keväällä kun puut oli poltettu talven aikana :ashamed:
Ehkä se pelkää että yyvee-boksi huutaa hoosiannaa :snotty:
Miksi?
Ja voihan sieltä tulla miestenkin kuviaentäs jos on mieli matalana....tarvii kyllä sanoa et ihan ei noi naisten kuvat hotsita silleen:ashamed:
Meille saa tulla Lilithkin ilmotteli et sielläkin on tilaa.Tarviikohan sitä lähtee nukuksimaan...kuka haluaa ottaa minut kainaloonsa vai haluaako kukaan? riittäis ihan vaan kun vieressä on
mä kyllä ottasin sut mieluusti viekkuunTarviikohan sitä lähtee nukuksimaan...kuka haluaa ottaa minut kainaloonsa vai haluaako kukaan? riittäis ihan vaan kun vieressä on
Iltaa! Nyt ketuttaa.
Kävin tällaisen keskustelun erään myyjähenkilön kanssa:
Minä: "Moro. Yksi Belmontin punainen."
Myyjä: "Ei ole valitettavasti Belmonttia."
Minä: "No anna L&M sitten."
Myyjä: No valitettavasti sekin on nyt loppu."
Minä: "No, anna sitten vaikka Bonuksen punainen."
Myyjä: "No, sitä löytyy."
Ja kun kotiin pääsin, ensimmäinen tulille ja hyi helvetti, mitä jauhoista kuraa, joka muistuttaa etäisesti tupakkia.
tiiä vaikka olis jo tullut...Ja voihan sieltä tulla miestenkin kuvia
Otatko lusikkaan:heart:mä kyllä ottasin sut mieluusti viekkuun
Nyt alkaa jo pelottaa oikeesti se lähenevä synttäripäivä..:snotty:
Et ole vielä päättänyt misä viikonlopun nukutTarviikohan sitä lähtee nukuksimaan...kuka haluaa ottaa minut kainaloonsa vai haluaako kukaan? riittäis ihan vaan kun vieressä on
tottakai :kiss:Otatko lusikkaan:heart:
metukka suuttu kun sille ei heti vastattu
En niin,missäköhän sitä....ei voi vielä tietää,vaihtoehtoja on niin monia:saint:Et ole vielä päättänyt misä viikonlopun nukut