Aries 78
Kelpaako se että on yksin viikonlopun kun lapset lähtee äidilleen, silloin on vähän : / :'(Jos on esim. syndet niin tulee lahja privana. :xmas:
Kelpaako se että on yksin viikonlopun kun lapset lähtee äidilleen, silloin on vähän : / :'(Jos on esim. syndet niin tulee lahja privana. :xmas:
no nyt tiedetään, minähän päivänä noi mahtaa ollaHei mikä hieno idea! Tiesittekö että kirahveilla on kerran viikossa synttärit?
Kyllä kelpaa. Kerran taisin ihan piristää jotakuta.Kelpaako se että on yksin viikonlopun kun lapset lähtee äidilleen, silloin on vähän : / :'(
Ja mitäs saisi ollaHei mikä hieno idea! Tiesittekö että kirahveilla on kerran viikossa synttärit?
Se on jokaisena Tänään-päivänä.no nyt tiedetään, minähän päivänä noi mahtaa olla
Täällähän on paljon noita sinkku-isejäKyllä kelpaa. Kerran taisin ihan piristää jotakuta.
entäs jos on mieli matalana....tarvii kyllä sanoa et ihan ei noi naisten kuvat hotsita silleen:ashamed:Jos on esim. syndet niin tulee lahja privana. :xmas:
no luulis sit yyveeboxin alkavan paukkuaSe on jokaisena Tänään-päivänä.
Sitä minkä omatunto sallii Lupaan että en nirsoile jos joku mun syntymä- tai syntymättömyyspäiviäni muistaa.Ja mitäs saisi olla
Mut sun kämpillä olis vielä kivempi.Täällähän on paljon noita sinkku-isejä
Maksatko luonnossa? :xmas:no luulis sit yyveeboxin alkavan paukkua
ja mä taidan olla sulle vieläpä velkaa
Mulla on laaja valikoima.entäs jos on mieli matalana....tarvii kyllä sanoa et ihan ei noi naisten kuvat hotsita silleen:ashamed:
potut maksetaan potuillaMaksatko luonnossa? :xmas:
Vapaaottelutreenien jälkeen kun aivan mustelmilla ja korvis repinyt korvalehden auki, siis yläosatonSitä minkä omatunto sallii Lupaan että en nirsoile jos joku mun syntymä- tai syntymättömyyspäiviäni muistaa.
Vähemmällä tissimäärällä :xmas:Täällä kun noista tisseistä puhuttiin, niin kyllähän se ketju edelleen löytyy kun kirjoitaa hakuun..
Mussukka :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;27853610:Miä was here Lilith :kiss: Kauhee kun ihminen on kummallinen, tuntee huonoa omatuntoa kun käy nuuskimassa kiinnostavaa ketjua johon ei voi aktiivisesti osallistua. Olo on kun pervolla tirkistelijällä
Ilmoittelet vain päivääpari ennen niin keretään valmistautuaNyt alkaa jo pelottaa oikeesti se lähenevä synttäripäivä..:snotty:
Sain justMunaa neljä kertaa viikossa- terveellistä vai ei (otsikko MTV3 etusivulta) :xmas:
Kananmunaa hehkutetaan jälleen epäterveellistä vai ei? - Artikkelit | Makuja
Nyt alkaa jo pelottaa oikeesti se lähenevä synttäripäivä..:snotty:
no minkäpä siinä pikkurouva muuta sitten voi...Sain just
Mut sen voin sanoa että mies olis ainakin tyytyväinen jos 4x/vko ois munapäivä..