Aries 78
Kaipa se vähän haittaa jos harmaan aon ja ei voi vastaanottaa ysviäHaittaakse?
Kaipa se vähän haittaa jos harmaan aon ja ei voi vastaanottaa ysviäHaittaakse?
heheAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27853889:Ai juu, mulle tuli muuten työkkaristä aika.. 27.1.2013 klo 9.00
Piti oikeen soittaa ja kysästä et eikö sunnuntait ole yleensäkin lepopäiviä. Meinas akka aluksi olla hieman hämillään.
On vai?Täällähän on paljon noita sinkku-isejä
*käy hamppipesulla äkkiä ja juoksee ruutiksen viekkuun*tottakai :kiss:
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27853852:Pikaisesti täällä :kiss:
Nyt on siivoiltu, syöty iltapalaks kebabranskiksia,vielä parit pillerit nassukkaan että saa yöllä nukuttua paremmin.
Hyvää yötä sinulle:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27853905:Mutta nyt mun pitää mennä nukkuun, jos sais nukuttua edes sen nelisen tuntia ennen ku herää taas särkyihin :wave: :kiss:
Mie en tiedä, data nyt ainakin on (tai oli) minun lisäksi sinkku joka asuteli lastensa kanssa.On vai?
Jäi edellisestä näköjään lainaus pois
Voihan olla jootiiä vaikka olis jo tullut...
Aina kun oon lähössä nukkumaan sinä ilmestyt ketjuilee...Hmmm,epäilyttävää:O:kieh:Mitäs teille ?
aivanKaipa se vähän haittaa jos harmaan aon ja ei voi vastaanottaa ysviä
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27853905:Mutta nyt mun pitää mennä nukkuun, jos sais nukuttua edes sen nelisen tuntia ennen ku herää taas särkyihin :wave: :kiss:
Jo on ollut taas urheilemassa tmsAina kun oon lähössä nukkumaan sinä ilmestyt ketjuilee...Hmmm,epäilyttävää:O:kieh:
Jonkinsorin painia harrastellut... paheksun..Jo on ollut taas urheilemassa tms D
Onhan/olihan siinä jo riittävästi sinkkujaMie en tiedä, data nyt ainakin on (tai oli) minun lisäksi sinkku joka asuteli lastensa kanssa.
No perhana, jonkinlaista telepatiaa?Aina kun oon lähössä nukkumaan sinä ilmestyt ketjuilee...Hmmm,epäilyttävää:O:kieh:
Ei tänään urheilua . Ollut kiireitä...Jo on ollut taas urheilemassa tms D
Kiitos, ihan hyvääMitäs teille ?
Minä kanssa. Tosin en osaa sanoa, olenko sinkku vai varattu, vaiko kenties jotain siltä väliltä. Mutta lasten kanssa täällä asustelen, vaikka ne jo teini-iässä ovatkin.Mie en tiedä, data nyt ainakin on (tai oli) minun lisäksi sinkku joka asuteli lastensa kanssa.
Ehkäpä saattasin olla mielummin jotain muuta kuin sinkku..Onhan/olihan siinä jo riittävästi sinkkuja
Niin juu, sullahan tuli pari muuttujaa..Minä kanssa. Tosin en osaa sanoa, olenko sinkku vai varattu, vaiko kenties jotain siltä väliltä. Mutta lasten kanssa täällä asustelen, vaikka ne jo teini-iässä ovatkin.