Haluaisko sun mieskin neljä kertaa viikossa munaaSain just
Mut sen voin sanoa että mies olis ainakin tyytyväinen jos 4x/vko ois munapäivä..
Metis suuttu kun mtk vain siivoaa ja sankku hoivaa mirriään? Vai kelle se metis suuttui.Metis suuttu, mkt siivoaa mutta sankun kohtalo on epäselvä
jospa se lopultakin sai sen mirrin
Sillon harvoin kun piipahtaa niin mukava nähdä että täällä on sentään joku jonka maku ei huonone vuosien mittaanMussukka :kiss:
Okei.. höhmetukka suuttu kun sille ei heti vastattu
Ei nyt sentään..Haluaisko sun mieskin neljä kertaa viikossa munaa
sori, oli pakko.
Sia.Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;27853666:Sillon harvoin kun piipahtaa niin mukava nähdä että täällä on sentään joku jonka maku ei huonone vuosien mittaan
Mirri oli lispetillä. Joka taitaa vielä olla keuhkoputkentulehduksen jälkimainingeissa.Metis suuttu kun mtk vain siivoaa ja sankku hoivaa mirriään? Vai kelle se metis suuttui.
niinhän sillä on mutta jospa sankkukin on saanut mirriäMirri oli lispetillä. Joka taitaa vielä olla keuhkoputkentulehduksen jälkimainingeissa.
Kuten jo sanoin että en aio valittaaVapaaottelutreenien jälkeen kun aivan mustelmilla ja korvis repinyt korvalehden auki, siis yläosaton
Mihinkäs se muuttuisi.Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;27853666:Sillon harvoin kun piipahtaa niin mukava nähdä että täällä on sentään joku jonka maku ei huonone vuosien mittaan
Pitääkö se kuva alkaa kaivamaan tuolta kovelevyltäKuten jo sanoin että en aio valittaa
Voi ei, mulle tuli hamsterista mieleen kun täällä palstalla joku kerto että hamsteri on karannut ulos, että tuleekohan se takas kotia enää...niinhän sillä on mutta jospa sankkukin on saanut mirriä
niiltähän kuoli se hamsterikin
:heart: Mä olen vuodesta toiseen yhtä tasaisen tappavan tylsä, minä, varman luotettavasti boooooring =) Ei sen puoleen, ei miulla ole tarvetta olla mitenkään häikäisevä.Sia.
:O Oota kun mä syön eka.Pitääkö se kuva alkaa kaivamaan tuolta kovelevyltä
Sitetn joudun laittamaan sen kuvan missä hieman peukku sai osumaan niin että luu näkyi
Kaikki ovat haikaisevia.Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;27853702::heart: Mä olen vuodesta toiseen yhtä tasaisen tappavan tylsä, minä, varman luotettavasti boooooring =) Ei sen puoleen, ei miulla ole tarvetta olla mitenkään häikäisevä.
Kaikki täällä ketjussa häikäisee Sinämyös, nyt kun liityit joukkoomme iloiseen.Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;27853702::heart: Mä olen vuodesta toiseen yhtä tasaisen tappavan tylsä, minä, varman luotettavasti boooooring =) Ei sen puoleen, ei miulla ole tarvetta olla mitenkään häikäisevä.
ei olla sovittu vielä mitään ens yöstäMie taijan kömpiä sänkyyn nyt, kenes sänky se olikaan vuorossa nyt..vai joko te luovuitte kimppäsänkyilystä? Aattelin kokeilla tuleeko liian kuuma niin vai onko oma parempi?
Mie päästin mun ekan tyttökaverin marsun pihalle karkuun talvipakkasella kun olin heille yksin hetkisen kotona, se elukka juoksi siellä vapaana silloin. Juoksi sellaisen puuvaraston alle etten päässyt ottamaan sitä kiinn ja se elukka löyty sieltä sitten keväällä kun puut oli poltettu talven aikana :ashamed:Voi ei, mulle tuli hamsterista mieleen kun täällä palstalla joku kerto että hamsteri on karannut ulos, että tuleekohan se takas kotia enää...
Mulla jäi semmonen elävä mielikuva hamsterista joka piipittää raapien ulko-ovea :xmas:
Eikö eiliset silmäkuvat olleet maukkaitamä olisin sitä mieltä että tähän ketjuun ei houkuteltais epäluotettavia tyyppejä maukkailla kuvilla
yyvee vilautus toimii paremmin eikä aiheuta turhaa posmitusta
Ehkä jotkut harrastaaTäälläkö harrastetaan sellaistakin :O :O Paheksun että en ole päässyt sisäpiiriin