The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mooseksellahan oli sentaan oma kirja? Mamalla koko kirjahylly... ja Mama voi tehda elamastasi kurjempaa kuin Mooses konsanaan. Onko vaihtoehtoja? :saint:
ai perskuta, nythän mä vasta hoksin että ton vanhahtavan käännöksen voi nykykielellä ymmärtää kahella lailla

hierotaan se otsan hiki pöytään ja tuoliin jolloin voidaan yhdistää po vaatimukset?
 
kahvikirahvi
Huomenta! Nää pikkupuolikkaan aamuraivarit ei oo kyllä yhtään mun juttu. Kiukuttelis vasta sitten kun mää oon heränny kunnolla ja kerinny viritteleen pinnani niin ettei se palais heti :headwall:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
ai perskuta, nythän mä vasta hoksin että ton vanhahtavan käännöksen voi nykykielellä ymmärtää kahella lailla

hierotaan se otsan hiki pöytään ja tuoliin jolloin voidaan yhdistää po vaatimukset?
Toimii minulle... yok :x

Maaliskuussa laitan topinaksi ja siivoan pihan, oli exa sitten ehtinyt vieda omat aarteensa pois tai ei. Hankalaa vain talo tyhjentaa, ellei ole uutta asuinpaikkaa tilalle. Ja uutta ei oikein saa, ellei vanha ole myyty, ei ole varaa, eika asumistukiakaan taida saada... Kakkamainen juttu.

Mutta periksi ei anneta! Takaisin koulunpenkille, irti tasta kiinteistosta ja eteen pain!
 
Toimii minulle... yok :x

Maaliskuussa laitan topinaksi ja siivoan pihan, oli exa sitten ehtinyt vieda omat aarteensa pois tai ei. Hankalaa vain talo tyhjentaa, ellei ole uutta asuinpaikkaa tilalle. Ja uutta ei oikein saa, ellei vanha ole myyty, ei ole varaa, eika asumistukiakaan taida saada... Kakkamainen juttu.

Mutta periksi ei anneta! Takaisin koulunpenkille, irti tasta kiinteistosta ja eteen pain!
saat lainat pappavainajan vanhaa navettaa varastoksi, kyllä siellä huolella pakatut kamat kesän pärjää
 
kahvikirahvi
Moi mun kaikki pikku vompatit :heart:

Mitas tanne kuuluu?
Huomenta! Vai iltaa, mikä aika siellä on menossa?
Täällä nautin aamukahvia sen verran mitä pystyn kun pikkupuolikas on heränny vähän väärällä jalalla ja se täällä kiukuttelee ja raivoaa.. Mut ehkä tää tästä!
Joko oot nainu, eikun siis nahny kaikkia eksoottisia eläimiä? :saint:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä