Juu, totta kai on hyvä, että hommia on, mutta näin lomalta paluun jälkeen aina vähän tihkaisee.eiks se ole hyvä että on töitä?
töihinhän sä olet sinne missä oletkin pyytänyt päästä?
Mutta eiköhän se taas tästä lähde.
Juu, totta kai on hyvä, että hommia on, mutta näin lomalta paluun jälkeen aina vähän tihkaisee.eiks se ole hyvä että on töitä?
töihinhän sä olet sinne missä oletkin pyytänyt päästä?
*keeps on dreaming*in your dreams honey
"Otsasi hiessä sinun pitää syömän leipäsi" Mooses 1.3.19Juu, totta kai on hyvä, että hommia on, mutta näin lomalta paluun jälkeen aina vähän tihkaisee.
Mutta eiköhän se taas tästä lähde.
Minun aitini aina sanoi, etta pitaa syoda poydan aaressa... ei otsan hiessa. Kuka nyt on oikeassa? :O"Otsasi hiessä sinun pitää syömän leipäsi" Mooses 1.3.19
no riippuu siitä, kuuluuko Mooseksen vai sun äidin seuraajiinMinun aitini aina sanoi, etta pitaa syoda poydan aaressa... ei otsan hiessa. Kuka nyt on oikeassa? :O
Mooseksellahan oli sentaan oma kirja? Mamalla koko kirjahylly... ja Mama voi tehda elamastasi kurjempaa kuin Mooses konsanaan. Onko vaihtoehtoja? :saint:no riippuu siitä, kuuluuko Mooseksen vai sun äidin seuraajiin
ai perskuta, nythän mä vasta hoksin että ton vanhahtavan käännöksen voi nykykielellä ymmärtää kahella laillaMooseksellahan oli sentaan oma kirja? Mamalla koko kirjahylly... ja Mama voi tehda elamastasi kurjempaa kuin Mooses konsanaan. Onko vaihtoehtoja? :saint:
Hengitän Kiitos kaunis :heart:Hengita, rakas :hug:
Ei sita saanut purettua kerralla.
Toimii minulle... yok :xai perskuta, nythän mä vasta hoksin että ton vanhahtavan käännöksen voi nykykielellä ymmärtää kahella lailla
hierotaan se otsan hiki pöytään ja tuoliin jolloin voidaan yhdistää po vaatimukset?
saat lainat pappavainajan vanhaa navettaa varastoksi, kyllä siellä huolella pakatut kamat kesän pärjääToimii minulle... yok :x
Maaliskuussa laitan topinaksi ja siivoan pihan, oli exa sitten ehtinyt vieda omat aarteensa pois tai ei. Hankalaa vain talo tyhjentaa, ellei ole uutta asuinpaikkaa tilalle. Ja uutta ei oikein saa, ellei vanha ole myyty, ei ole varaa, eika asumistukiakaan taida saada... Kakkamainen juttu.
Mutta periksi ei anneta! Takaisin koulunpenkille, irti tasta kiinteistosta ja eteen pain!
Huomenta! Vai iltaa, mikä aika siellä on menossa?Moi mun kaikki pikku vompatit :heart:
Mitas tanne kuuluu?
Sitä ollaan härskillä päällä jo heti aamupäivästä =)Moi mun kaikki pikku vompatit :heart:
Mitas tanne kuuluu?
...yöllä liikkuva jäykkäraajainen pikku pötikkä = vompatti....
:ashamed:
minkäsnäkönen elukka se soija on, onko nelijalkainen, siivekäs vaiko peräti eväkäsKuka tulee koemaistamaan mun pöperöö kohta, teen soijasuikaleista kastiketta. En oo koskaan aiemmin kokeillut noita, saas nähdä miten onnistuu
Mä voin tulla. =)Kuka tulee koemaistamaan mun pöperöö kohta, teen soijasuikaleista kastiketta. En oo koskaan aiemmin kokeillut noita, saas nähdä miten onnistuu
Persjalkaiseksi veikkaisin.minkäsnäkönen elukka se soija on, onko nelijalkainen, siivekäs vaiko peräti eväkäs
persaukset on yleensä hyviä, niimpä voisin tulla koemaistajaksiPersjalkaiseksi veikkaisin.
Kannattaa, hyvää tuli.persaukset on yleensä hyviä, niimpä voisin tulla koemaistajaksi
näyttää tosi hyvältä
Joo just semmonen...yöllä liikkuva jäykkäraajainen pikku pötikkä = vompatti....
:ashamed: