Aries 78
Lapset painelee kohta liikuntaharrastuksiin niin tehen itelleni kanaa ja riisiäMulla oli riisiä toisenlaisessa muodossa. Kokkasin ihan itselleni vaan.
Lapset painelee kohta liikuntaharrastuksiin niin tehen itelleni kanaa ja riisiäMulla oli riisiä toisenlaisessa muodossa. Kokkasin ihan itselleni vaan.
Samaa söin tänään.Lapset painelee kohta liikuntaharrastuksiin niin tehen itelleni kanaa ja riisiä
Suikaleita maustumassa ja sitten kermaa ja valkosipulituorejuustoaSamaa söin tänään.
Mulla oli itämainen kastike.Suikaleita maustumassa ja sitten kermaa ja valkosipulituorejuustoa
: / :kiss:Huoh, paskin päivä ikinä
tui tui :wave:Tilulilulei:wave:
:hug: :kiss:Huoh, paskin päivä ikinä
on vissiin oltu meleko sipissä ko ei olla sua hoksattu, soriNyt ymmärrän miksi paikat kipeenä ja heräsin aamulla ihan solmussa...ruutis ja kahvikirahvi olivat näköjään kömpineet morriganin sänkyyn kans!! ettekö te höppänät nähneet minua siellä kun ootte potkineet ja tyrkkineet minua:kieh:
Pikkasen vois sinne peiton alle kurkkia ennko rysähtää makuuasentoon ja rupee tyrkiskelee:vampire: ottaen huomioon et minä olin siellä ensimmäisenä...on vissiin oltu meleko sipissä ko ei olla sua hoksattu, sori
:hug: :kiss:Huoh, paskin päivä ikinä
Mä ennakkovaraan ainakin yhen paikan:wave:,mieluiten sellasen ettei tarvii joka kerta erikseen varataEnsi voi tulla mun sänkyyn. Sinne mahtuu useampi. Eipähän mulla ole niin yksinäistä. :xmas:
point takenPikkasen vois sinne hameen alle kurkkia ennko rysähtää satulaan ja rupee tyrkiskelee:vampire: ottaen huomioon et minä olin siellä ensimmäisenä...
ruttunen:kieh: kyllä mä huomasin...hame...ja satula...:Opoint taken
koetetaan terästäytyä
Minulla on vain 120 cm levea sanky... Taidan minakin tulla sinun sankyysi. :saint:Ensi yönä voi tulla mun sänkyyn. Sinne mahtuu useampi. Eipähän mulla ole niin yksinäistä. :xmas:
Miul parisänky. Ja jos leikkiä haluaa ennen nukkumaan menoa niin yöpöydän laatikossa on leluja. :vampire:Minulla on vain 120 cm levea sanky... Taidan minakin tulla sinun sankyysi. :saint:
no eipä ole ihme että oli ahdasta, ens yöksi olis viisaampi kerääntyä lillukan paritteluvuoteeseen (jos huolitaan)Minulla on vain 120 cm levea sanky... Taidan minakin tulla sinun sankyysi. :saint:
tere tulemast :xmas:no eipä ole ihme että oli ahdasta, ens yöksi olis viisaampi kerääntyä lillukan paritteluvuoteeseen (jos huolitaan)
lelut on kivoja!Miul parisänky. Ja jos leikkiä haluaa ennen nukkumaan menoa niin yöpöydän laatikossa on leluja. :vampire:
:attn:jos sut sinne huolitaan niin ota se silmä käteen sitten seuraavan kerran enneko rysähtelet:attn:no eipä ole ihme että oli ahdasta, ens yöksi olis viisaampi kerääntyä lillukan paritteluvuoteeseen (jos huolitaan)