¨Mitäs teillä tapahtuu juuri nyt?

[QUOTE="vieras";27833271]Oliko tän alotuksen tarkotus todistaa, että olet joskus lastes kanssa etkä aina istu perse homeessa netissä?
Aika huonosti todistettu. :)[/QUOTE]

Miten niin olen lasten kanssa?
Minähän olen wordissa ja sieltä aina välillä tähän kurkin.

Sinulal oudot ajatukset - tai huono sisälukutaito?

Keskimmäinen lähti juuri innoissaan Hawaii synttäreille. Vanhin pelaa pleikkaa. Pienin kipittää sählypallon perässä pitkin olohuonetta. Mies lähti tunti sitten töihin. Itse pähkäilen mitä sitä tekesi. Kahvi on loppu, joten ainakin kauppaan pitää mennä jossain vaiheessa.

Mies pelaa parvella Wot:tia ja niiskuttaa, on raasu kuumeessa. Muksu nököttää sohvalla ja syö iltapalaa. Minä surffaan täällä ja yritän toipua koko yön kestäneestä oksennusmaratonista... Sairasta sakkia :)

Lapset (7 v, 5v ja 5 v ovat vetäytyneet petiin) .
Mies lukee heille iltasatua. Alhalla tykillä "paussetettuna" keskeneräinen pleikkaripelinsä.

Teinit 15v ,15 v ja 16 v tallilla.
Vanhimman poikaystävä lupasi ajaa heidät kotiin ysin jälkeen.

Minä palasin äsken kaupasta ja mietin työhuoneen koneella että onko minulla nälkä vai jano vai lämmittäisikö ehkä saunan?

:)

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27834089:
Yksi lapsista kuvaa videoita, kaksi lapsista loikoilee, mies siirtelee musiikkia yhden lapsen kännykkään, minä tavoittelen tasapainoa ja editoin vähän runoja, hamsteri repii paperista pesämateriaalia.
Runojen editointi kuulostaa kiinnostavalle?
Saako näytteen valmiista?

Yhteistyössä