Jos olet suihkussa ja sinua alkaa pissattamaan, lähdetkö erikseen sieltä vessaan pissille?

• Viestiketjun aloittaja ********
  • Ensimmäinen viesti
"Höh"
[QUOTE="vieras";27827937]Omassa suihkussa pissaan jos pissattaa, yleisissä tai vieraissa tietenkään en. Eikä haise viemäri tai kaivo, ainakin meillä on sellanen tosi moderni suihku jossa vesi juoksee kun hanaa pitää päällä ja pestään itsemme saippuoin, eli perään menee monta litraa vettä ja saippuaa. Lisäksi mulla on tapana pestä suihku ja kaivo erikseen siivouksen yhteydessä. Ymmärrän jos lämmittää veden saunassa ja siellä peseskelee saunakauhalla lorotellen niin vois alkaa pissa haista..

Ja mähän oon psykiatri, keskustelun lääkärin kannattaa hakeutua mun juttusille.[/QUOTE]

Kääk oot mun kollega...

Missä päin Suomea...???

Olen huomannut itselläni hämmentävän virtsanpidätysominaisuuden. Kykenen pidättelemään pissan valumista jopa siihen asti, että pääsen pois suihkusta, kuivaan, saan vaatteet päälleni ja kävelen vessaan. Joskus olen kyennyt jopa pidättämään yli kymmenen kilometrin matkan autolla ajaessa. :O

"Lissu"
Olen huomannut itselläni hämmentävän virtsanpidätysominaisuuden. Kykenen pidättelemään pissan valumista jopa siihen asti, että pääsen pois suihkusta, kuivaan, saan vaatteet päälleni ja kävelen vessaan. Joskus olen kyennyt jopa pidättämään yli kymmenen kilometrin matkan autolla ajaessa. :O
Mutta minäpäs en tarvi enää vaippoja yöllä! Nih!

ahajaha
[QUOTE="höh";27827749]Kenellä voi olla muka näin toimimaton virtsaamistarpeen säätelyjärjestelmä?

Onko teillä jotain vammoja ja sairauksia? Oletteko aikuisia?[/QUOTE]

Kyllä, mutta harmaita. Mustana vastasin toisin...

"vieras"
Mä käyn aina ennen suihkua veskissä. Tiedän, että siellä alkaa muuten pissattamaan, vaikkei olisi hätäkään.

Ei ole pidättämisvaikeuksia, enkä ravaa veskissä kovin usein.

truu
Pissaan suihkussa! INHOAN märkänä alasti vessanpytyllä istumista ja sitä kun vc-paperi hajoaa kosteisiin käsiin. Bhrr!
Kun lähdet vessaan, otat suihkun naulasta pyyhkeen ja kiepautat sen ympärillesi. Samalla voit vähän kuivata takamusta ja reisiä + kädet siihen pyyhkeeseen. Sitten kun olet tehnyt asiasi ja nouset pytyltä, niin kuivaat vielä sen wc-paperilla. Siihen riittää yksi arkki. Helppoa kun sen oppii.

Mua ei kyllä koskaan ala pissattaa kesken suihkun. Varmaan siitäkin pystyy oppimaan pois. Käy esim. aina just ennen suihkuun menoa tms. Oppiihan lapsetkin käymään potalla ja yökuiviksi, miksei aikuiset suihkukuiviksi.

Töhöpää
[QUOTE="vieras";27827821]Eikö se lattiakaivo ja lattia ala haista jos siellä jatkuvasti pissaa? Yök, en oo tullut ajatelleeksikaan että joku noin tekee.. Seisotte sitten siellä pissavedessä tyytyväisinä?[/QUOTE]

Miten helvetissä se muka siellä alkaisi haista!? Mieti nyt maalaisjärjellä, ihminen pissaa kerralla ehkä muutaman desin, jotkut ei sitäkään. Ja suihkussa lorisee hanasta koko ajan vettä kymmeniä litroja, ehkä satoja jos tykkää kauan olla suihkussa. Veden lisäksi lattiakaivoon huuhtoutuu myös shampoo, saippua ja hoitoainejäämiä + muut muut tökötit mitä kukakin käyttää, esim. hiusväri!! Niin eiköhän viimeistään kaikki nuo ole huuhtonut sen pissan hajun sieltä pois.

"vieras"
Ei pissata suihkussa, kun käyn sitä ennen pissalla jos pissattaa. Pönttö on kotona suihkun vieressä ja muutenkaan en koskaan pissaa suihkukaivoon. Ja ikävät tosiasia on se, että pissa saattaa alkaa haista jos sitä valuu lattialla veden mukana muualle kun kaivoon ja/tai vettä ei menekään tarpeeksi päälle.

Tuskinpa nyt kukaan suihkuun pissaa sen takia, etteikö voisi pidätellä, onpahan vaan mukavuuskysymys. Miksi sinne (varsinkin omaan) suihkuun ei voisi pissata, jos hätä tulee? Ja tuskinpa moni sinne mitenkään jatkuvasti pissaa, vain silloin jos se hätä sattuu tulemaan.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27827821]Eikö se lattiakaivo ja lattia ala haista jos siellä jatkuvasti pissaa? Yök, en oo tullut ajatelleeksikaan että joku noin tekee.. Seisotte sitten siellä pissavedessä tyytyväisinä?[/QUOTE]

Uskon kyllä, että lattiakavio ja lattia alkaa haista, jos sinne menee tarkoituksella pissaamaan ilman suihkussa käyntiä. Meillä ainakin on suihkussa lattiakaivo, jonne pissi ja vesi valuu. Ei ole koskaan tarvinnut jalkoja vedessä uittaa, puhtaassa tai likaisessa. Onko teillä lattiakaivo niin tukossa, ettei se vedä vettä, niin että sen takia joudutte jalkoja vedessä uittamaan. Kannattaa joskus myös siivota niitä lattiakaivoja. Ymmärrän myös, että jos suihku on huonosti suunniteltu ja lattiakaivo on tehty minne sattuu eikä vedet suorilta sinne mene, niin alkaa haista. Sinä ja muut tätä mieltä olevat, ette varmaan käy suihkussa lainkaan kuukautisten aikaan, koska, apua, verihän valuu lattialla ja eikös se jos mikä ala haista.

Seuraavan kerran suihkussa käydessä kokeilkaahan pissata samalla, niin ei tarvitse enää laukoa ihan mitä sattuu. :)

"vieras"
Kyllä minä suihkussa ollessa pissaan jos pissattaa, en näe siinä mitään ihmeellistä. Meneehän sinne samaan kaivoon meillä suihkuvedet, shampoot, saippuat, pesukoneen vedet, koirien pesuvedet ja kakkavedet, jos pitää perskarvoista kakkoja joskus pestä.

• Tykkää
Reactions: MorbidMama
:)

Have you ever peed in the shower?
Almost 75 percent of poll-takers have.
Let’s start with a few facts: Toilet flushing accounts for almost 27 percent of indoor water use in a home. The amount used per flush ranges from a gallon in eco-friendly models to a whopping seven in older types. Where are we going with this? We beseech you: Save water. Save the planet! Pee in the shower! OK, we won’t insist. But it isn’t really that gross. Unless you have an infection, urine is sterile and nontoxic. Proponents of “urine therapy” even believe it can help treat athlete’s foot. Heck, Dr. Billy freely admits that he is a shameless shower squirter.

Peeing in the shower: Filthy or fine? - TODAY Health - TODAY.com

• Tykkää
Reactions: MorbidMama
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över;27828409:
:)

Have you ever peed in the shower?
Almost 75 percent of poll-takers have.
Let’s start with a few facts: Toilet flushing accounts for almost 27 percent of indoor water use in a home. The amount used per flush ranges from a gallon in eco-friendly models to a whopping seven in older types. Where are we going with this? We beseech you: Save water. Save the planet! Pee in the shower! OK, we won’t insist. But it isn’t really that gross. Unless you have an infection, urine is sterile and nontoxic. Proponents of “urine therapy” even believe it can help treat athlete’s foot. Heck, Dr. Billy freely admits that he is a shameless shower squirter.

Peeing in the shower: Filthy or fine? - TODAY Health - TODAY.com
Niinhän sitä sanotaan, ja jotkut sitä tosiaan juovatkin. Ihan omaksi terveydekseen.:D

Niinhän sitä sanotaan, ja jotkut sitä juovatkin. Ihan omaksi terveydekseen.:D
No mä en ihan juomaan lähtis, mutta suihkuun kyllä pissaan :D Eikä meillä haise yhtään, meillä on suihkun lattiassa reikä, joka johtaa sinne samaan putkistoon kun se vessanpöntöstä lähtevä. Pissa menee veden mukana sinne, ei jää lattialle odottelemaan että alkaa haista.

Käyn ennen suihkua vessassa jos hätä. Jos hätä kuitenkin suihkussa yllättää niin pidätän.

Ehin jo kirjottaessani aatella et tuskin tällanen info ketään kiinnostaa, kunnes tajusin et tätähän tässä kysyttiin joten vissiin sit.

Yhteistyössä