Jos olet suihkussa ja sinua alkaa pissattamaan, lähdetkö erikseen sieltä vessaan pissille?

• Viestiketjun aloittaja ********
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Mä vain";27828457]Vai mitä tykkäätte sellaisesta yövieraasta, joka kusis suihkussa teidän lattioille???[/QUOTE]

No enpä ole koskaan seurannut sivusta kun vieras on suihkussa käynyt. Ja jos joltain meidän perheessä pisulit kaivoon lorahtaa niin miksi vieraan pitäisi olla lirauttamatta. Enivei, ei nää asiat muille kuulu.

Käyn ennen suihkua vessassa jos hätä. Jos hätä kuitenkin suihkussa yllättää niin pidätän.

Ehin jo kirjottaessani aatella et tuskin tällanen info ketään kiinnostaa, kunnes tajusin et tätähän tässä kysyttiin joten vissiin sit.
Mä itse asiassa ehdin jo katua, että olen tähän ketjuun mitään kirjottanut...nää on sellasia asoita joista saa helpolla leiman otsaansa..kun ne hygianiaan liittyvät asiat koetaan niin voimakkaasti.:mad::saint:

ei helv
no pönttöön ihan pissaan,nostan vaan molemmat kannet niin jos vettä tippuu minusta ei kansi kastu. pissa haisee ja varsinkin jos aikuinen kuseksii pitkin lattioita ja jalkojaan. ei ei ei ei

Yhteistyössä