Lilith Le Nuit
Etköhän mahdu. Suosittelen lasten viemistä äidilleen.Mahdunko määkin
Arieksen kannattaa varmaan viedä lapset äidilleen kun tulee palstamammat kylään :xmas:
Etköhän mahdu. Suosittelen lasten viemistä äidilleen.Mahdunko määkin
Arieksen kannattaa varmaan viedä lapset äidilleen kun tulee palstamammat kylään :xmas:
Pumpattava KenEiku semmonen "poikaystävätyyny"...se vaan pitäis piilottaa sängyn alle muulloin, ei se mahtuis muuallekaan.
En tiedä.Onks tossa kaks nukkea vai onko tuo vasemmalla oikea?
En minä ole sitä jättänyt minnekkään,se jätti minut....mutta ei siitä enempää se on ollut historiaa jo aikansa. Uudelle nallukaiselle olisi tilaa=)Mihin sie olet oman nallukaisen sitten jättänyt?
Ai jaa...sitten mä en pääse mukaan...en oo mamma osaston ovesta vielä kulkenut.Mahdunko määkin
Sun pitää vain katella joku sopiva :hug:En minä ole sitä jättänyt minnekkään,se jätti minut....mutta ei siitä enempää se on ollut historiaa jo aikansa. Uudelle nallukaiselle olisi tilaa=)
Hmm..Ai jaa...sitten mä en pääse mukaan...en oo mamma osaston ovesta vielä kulkenut.
Ei tarvi olla mamma.Ai jaa...sitten mä en pääse mukaan...en oo mamma osaston ovesta vielä kulkenut.
sama vika rahikaisella, joudumma pitämään omat biiiiletAi jaa...sitten mä en pääse mukaan...en oo mamma osaston ovesta vielä kulkenut.
Tinkulle :hug:Arieksen kannattaa varmaan viedä lapset äidilleen kun tulee palstaleidit kylään :xmas:
Kaikki halukkaat voi tulla.sama vika rahikaisella, joudumma pitämään omat biiiilet
:kiss:
no tohon joukkoon mäkin osaan samaistuaKaikki halukkaat voi tulla.
Mä en aja koskaanEt ajanut kuitenkaan kenenkään yli?
Tässähän vois keväällä pitää pienen palstamiittingin jossain keskisuomessaKaikki halukkaat voi tulla.
no tohon joukkoon mäkin osaan samaistua
mitäs hymistelet sielläHmm..
Mulla on toukokuussa viikon loma. Että aikaa on.Tässähän vois keväällä pitää pienen palstamiittingin jossain keskisuomessa
Se oliski varmaan mielenkiintosta Mitä siitäki mahtas tulla.Tässähän vois keväällä pitää pienen palstamiittingin jossain keskisuomessa
:heart:sama vika rahikaisella, joudumma pitämään omat biiiilet
:kiss:
Ei mitään erikoista, eihän tuo huono asia ole ollekaanmitäs hymistelet siellä