:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27821236::stick:
:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27821236::stick:
Mä katson leffaa.Putous alkoi ja täällä kuului TSIH
Ei näy kuvaa.
Muokkasin ja laitoin linkin. Noi pikkukuvat saa muuten näkyviin kun avaa uuteen välilehteen.Ei näy kuvaa.
Mä kävin, fressi olo joJos raahautuis suihkuun kans.
Mä tulin just sielt suihkusta kans, aikas kiva olo nyt viel ku sais lapset nukkuu ni vois rentoutuaMä kävin, fressi olo jo
Tuommoinen kun kuva mun nikin allaHerää uteiliaisuus että minkä näköinen on kunnollinen tyttö
Yritystä ainakinMoro! Tsih?
PeesaanMä tulin just sielt suihkusta kans, aikas kiva olo nyt viel ku sais lapset nukkuu ni vois rentoutua
Mulla nukahti pikkupuolikas jo tunti sitten, sihauttelen tässä yhden ja alan kohta suunnittelemaan iltapalaa, kunhan oon ton suklaan tuhonnutMä tulin just sielt suihkusta kans, aikas kiva olo nyt viel ku sais lapset nukkuu ni vois rentoutua
Tääl yks on tietsikalla, toinen kattoo netflixiä ja kaksi leikkii yläkerrassa. Mä räplään taas kännyä.Peesaan
Katsovat putousta, mäkin toisella korvalla
MAHTAVAA!Kirjekuorta ku nuolasee ne se menee kiinni kuolen nauruun!!
mulla ois appelsiini-suklaa lastuja ja turkkareita,tosin kumpaakaan en ole avannut,jääneet joulusta.Mulla nukahti pikkupuolikas jo tunti sitten, sihauttelen tässä yhden ja alan kohta suunnittelemaan iltapalaa, kunhan oon ton suklaan tuhonnut
mä saan viel pari tuntia odottaa et saan nuo nukkumaan. Sitte kaivan mun salaiset kätköni esiin pakko saada jotain hyvää..tai ehkä teen rahkaa..Mulla nukahti pikkupuolikas jo tunti sitten, sihauttelen tässä yhden ja alan kohta suunnittelemaan iltapalaa, kunhan oon ton suklaan tuhonnut
Piti laittaa fressi olo on.Mä kävin, fressi olo jo
Ai niin, mut en ole enää tyttö :snotty:Tuommoinen kun kuva mun nikin alla