Aries 78
Ei se nyt noin kamala ollut :O Pyydän anteeksi :ashamed::flower:helvetin perkele saatana!!!!!! :x Pelästyin niin paljon että oksensin lavuaariin!!! Jotain varotuksia kiitos!! :x:stick:
Ei se nyt noin kamala ollut :O Pyydän anteeksi :ashamed::flower:helvetin perkele saatana!!!!!! :x Pelästyin niin paljon että oksensin lavuaariin!!! Jotain varotuksia kiitos!! :x:stick:
Lähde ihmeessäPläääääääääh....tylsääääää...pitäskö tehä drinkki..tai viel voi mut jos myöhemmin..haluttais nii lähteä johonki..
On se jos on pahanmoinen araknofodia niin ku mulla :ashamed:Ei se nyt noin kamala ollut :O Pyydän anteeksi :ashamed::flower:
Oisin menny jo jos joku vahtis lapsia, mieskin tulee vasta 23aikoihin töistä..Lähde ihmeessä
:ashamed: :kiss:Meiän ihana väliaika tiedottaja :kiss:
Ei kun tuu hakemaan ja ottaan minut :ashamed:Tuu ottaa...tai siis hakemaan mut
Okei ymmärrän. Mun nuoruusaikaisella tyttökaverilla oli paha hämiskammo, luulin että se teeskentelee sen suhteen ja osti hopeisen hämähkkikaulakorun.. ei kiljunut riemusta kun se hänelle kaulaan panin ja hän avasi silmät katsoakseen peilistä millaisen korun ostin :ashamed::ashamed:On se jos on pahanmoinen araknofodia niin ku mulla :ashamed:
Meillä mies on nukkumas, menee yöks töihin.: / Pitää varmaan kaapata lapset unikavereiks..en tykkää nukkuu yksin.Oisin menny jo jos joku vahtis lapsia, mieskin tulee vasta 23aikoihin töistä..
Pikkusen tissuttelet pohjia ja odottelet kamat niskassa kun mies saapuu kotia, samalla oven avauksella häippäset ja sanot että tule valomerkin jälkeen kotia ja silloinkin kebabin kauttaOisin menny jo jos joku vahtis lapsia, mieskin tulee vasta 23aikoihin töistä..
mä oon ainakin menninkäinen :saint:Mie taijan kuulua mörköihin, vaikka mies sanookin et miul on menninkäisen korvat ku on semmonen pieni "ylänypykkä" korvanlehdessä.
Noinhan se olikin :ashamed:Ei kun tuu hakemaan ja ottaan minut :ashamed:
Pitääkö tässä alkaa minibussia vaiko limusiinia hommaileen että kaikki mahtuu kyytilleMiut voi kanssa ottaa mukaan. Siitä on aikaa kun kalajoella kävin.
täällä... ootas... -7Siel taitaa olla aika sohjonen keli, tääl ainaki on..
Siltä vaikuttaa. =)Pitääkö tässä alkaa minibussia vaiko limusiinia hommaileen että kaikki mahtuu kyytille
mä taas olen mörkö, siitä ei ole epäilystäkäänmä oon ainakin menninkäinen :saint:
mä kans en osaa jotenkin nukkuu yksin, tottunu et siin vieres toinen aina on..Meillä mies on nukkumas, menee yöks töihin.: / Pitää varmaan kaapata lapset unikavereiks..en tykkää nukkuu yksin.
Joskus nuorempana olin kuulemma känninkäinen..mistä lie tuommosen keksiny..:snotty::saint:mä oon ainakin menninkäinen :saint:
Kaipa sitä jokaisessa miehessä jonkinsortin LapinPeikko asustaamä taas olen mörkö, siitä ei ole epäilystäkään
Araknofobia voi olla hyvä leffaOn se jos on pahanmoinen araknofodia niin ku mulla :ashamed:
nii foDia tosiaan.. Bia..
höhOisin menny jo jos joku vahtis lapsia, mieskin tulee vasta 23aikoihin töistä..
Takas ku tulisin, lähtis mies samantien ovet paukkuen tää on kyl ongelma kun niin mustis..Pikkusen tissuttelet pohjia ja odottelet kamat niskassa kun mies saapuu kotia, samalla oven avauksella häippäset ja sanot että tule valomerkin jälkeen kotia ja silloinkin kebabin kautta
ei mussa ainakaan kun en ole syntyperäinen lappilainenKaipa sitä jokaisessa miehessä jonkinsortin LapinPeikko asustaa
olisko se hyvä vai huono uutinen?Takas ku tulisin, lähtis mies samantien ovet paukkuen
Voi olla et täälläkin miinuksia en ole katsonut mittaria, tai ei mei ole mittaria ees nyttäällä... ootas... -7