veikkaan että on viisainta olla leikkimättä ruuallakuumaa vettä vaa aika tiukas kyl saattaapi olla..
veikkaan että on viisainta olla leikkimättä ruuallakuumaa vettä vaa aika tiukas kyl saattaapi olla..
Hitsi mul ei oo jädee...Tuo jäätelö jo tiedettiinkin
Tai ainakin mä. Ehkä joku muukin
Mä leikin sit yksinveikkaan että on viisainta olla leikkimättä ruualla
haittaakse, muistaakseni sä et edes saa syödä jätskiiHitsi mul ei oo jädee...
Mun tuli jossain vaiheessa aina ostettua joku karkkipussi tai sipsiä varsinkin viikonloppuna mutta tuo on vähentynytVaikee kuvitella et mun kohalla laantuis, sen verran kovat on himot
:attn: en minä mutta nuo muut, pois se minusta :xmas:Hei vain hei
Just lähti yökyläläinen ja kohta tulee miehenpuolikas ja pikkupuolikas kotia. Oon jo vähän siivonnukki ja kaikkee, vielä ku jaksais kaupassa käydä ja tehä ruokaa, kauhee nälkä rupee olemaan.
Mitäs tänne, ihme pervoiluja ootte yöllä täällä
Ai niin, hups :ashamed:haittaakse, muistaakseni sä et edes saa syödä jätskii
eks muista meidän vetoa?
Käy, käyEpävirallinen tykkääjä, käyhän se niinkin. =)
nyt tiukkana muruAi niin, hups :ashamed:
Mullaki tekee aina kaupas mieli kauheen hankala tehtävä kävellä karkkihyllyn ohi mul kans on vaikeuksia päättää mitä ottais, niinpäs otankin useampaa sorttia :ashamed:Mun tuli jossain vaiheessa aina ostettua joku karkkipussi tai sipsiä varsinkin viikonloppuna mutta tuo on vähentynyt
Monesti kaupassa tekee mieli, siis karkkia :attn: mutta ei sitten tiedäkään mitä ostais niin en osta mitään
Tai sit ostan Pollyja tai en niitäkään
Voi mennä viivat vinoon kun kuitenkin kutittaisSiveltimellä maalaa biginien ääriviivat paljaalle iholle juoksevasta suklaasta
Jjonkun pitäis rangaista mua niistä taateleista paino silti laskussa edelleennyt tiukkana muru
mä olen edistynyt jo noin 700g
Sulla on aina ratkaisu kaikkeenToinen vois maalata toista puolta ja toinen toista
:ashamed: mul on tekemisen puutetta selkeesti tänäänSulla on aina ratkaisu kaikkeen
Ja puikosta tykkääminen myös.
:wave:Juu, sekin
Ketkäs tykkäs kermatikkarista? :xmas:
Ei kun kauppaan. Tai sit ei niin saat himos pidettyä kurissaHitsi mul ei oo jädee...
Vai että tekemisen puute ainoa mikä vaivaa:ashamed: mul on tekemisen puutetta selkeesti tänään
*tarkistaa*Juu, sekin
Oliko tämä tarkoitettu kaksimieliseksi, vai ajattelenko vain liian yksimielisestiJuu, sekin
Sulla menee noin päinMullaki tekee aina kaupas mieli kauheen hankala tehtävä kävellä karkkihyllyn ohi mul kans on vaikeuksia päättää mitä ottais, niinpäs otankin useampaa sorttia :ashamed:
Hyppää aina noiden viestien yli:wave: Hmm..alkoipas tekee mieli jäätelöö ja suklaata ja ja ja...
Hemmetti teijän kans..ei kannattais tulla ollenkaan.
No tietty sä:wave: