Sangria
Suklaasta on moneen kastella vaiks mansikoita sulaan suklaaseen voi tulla kyl sotkui :Suklaa hieman ihmetyttää, mutta jätskille löydän monta käyttökohdetta Kesäkuumalla mehujäätä
Suklaasta on moneen kastella vaiks mansikoita sulaan suklaaseen voi tulla kyl sotkui :Suklaa hieman ihmetyttää, mutta jätskille löydän monta käyttökohdetta Kesäkuumalla mehujäätä
Näinhän se taitaa ollaTaitaa olla taito, joka ei ruostu. =)
Alkukankeuden jälkeen löytyi rentous, joten en päässy kaatumaankaan.
:wave:moi :flower:
ootte näemmä tuhmailleet tossa illan kuhjassa, paheksun
Juokseva suklaa tieten hieman lisää ulottuvuutta tuohn nautiskeluunSuklaasta on moneen kastella vaiks mansikoita sulaan suklaaseen voi tulla kyl sotkui :
Sun tykkäys ei näy "virallisesti" kun olet nikitön, mutta kiitos :flower:Tykkää. =)
Joo voi vaiks taiteilla itelle biksut siitä uimaan ei kyl auta niis mennäJuokseva suklaa tieten hieman lisää ulottuvuutta tuohn nautiskeluun
Epävirallinen tykkääjä, käyhän se niinkin. =)Sun tykkäys ei näy "virallisesti" kun olet nikitön, mutta kiitos :flower:
Siveltimellä maalaa biginien ääriviivat paljaalle iholle juoksevasta suklaastaJoo voi vaiks taiteilla itelle biksut siitä uimaan ei kyl auta niis mennä
ja saunaan :heat:Joo voi vaiks taiteilla itelle biksut siitä uimaan olis hyvä niis mennä
Tos vois tarvita toisen apua kylSiveltimellä maalaa biginien ääriviivat paljaalle iholle juoksevasta suklaasta
ja saunaan :heat:
Malttaiskohan ite keskittyä vain siihen maalailuunTos vois tarvita toisen apua kyl
toi olis kyllä vaikea tehtävä, ainakaan mun pitkäjännitteisyys ei moiseen puuhaan riittäisTos vois tarvita toisen apua kyl
Vois olla kyl kauheen hauskaa kokeillaMalttaiskohan ite keskittyä vain siihen maalailuun
Toinen vois maalata toista puolta ja toinen toistatoi olis kyllä vaikea tehtävä, ainakaan mun pitkäjännitteisyys ei moiseen puuhaan riittäis
muuten kyllä mutta se loppusiivousVois olla kyl kauheen hauskaa kokeilla
Äkkiäkös ne suihkulla huuhtaseemuuten kyllä mutta se loppusiivous
jaa, olisko noin että suklaa lähtee vedellä mutta mistäpä mä tietäisin kun en ole siivoojaÄkkiäkös ne suihkulla huuhtasee
yritäkkö opetella ärrää?prrrrrrtttttt *pärisyttää kieltä*
Nääättiiiiii :kiss:prrrrrrtttttt *pärisyttää kieltä*
Tuo jäätelö jo tiedettiinkintörkee suklaa ja jäätelöhimo myös. Tykkään varsinkin niistä puikoista
Ja puikosta tykkääminen myös.Tuo jäätelö jo tiedettiinkin
Tai ainakin mä. Ehkä joku muukin
kuumaa vettä vaa aika tiukas kyl saattaapi olla..jaa, olisko noin että suklaa lähtee vedellä mutta mistäpä mä tietäisin kun en ole siivooja
että meneppä tiiä