The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Eiköhän sen lemppariherkun numeron helposti oppis muistamaan..:D Kun pakko olis..
Mutta onhan tupakoissakin eri numerot eri kaupoissa. Mä aina kysyn suosiolta siitä kassalta että missä numerossa on mun haluaman merkkistä tupakkaa, ettei tarvitse arpoa. Mutta nykyään poltan pussitupakkaa niin ei tarvii numeroita miettiä kun ne saa vaan kassalta pyytämällä.
 
IhanaValo
Mutta onhan tupakoissakin eri numerot eri kaupoissa. Mä aina kysyn suosiolta siitä kassalta että missä numerossa on mun haluaman merkkistä tupakkaa, ettei tarvitse arpoa. Mutta nykyään poltan pussitupakkaa niin ei tarvii numeroita miettiä kun ne saa vaan kassalta pyytämällä.
Niin joo, eipä oo tullut ajateltua kun ei ite polta niin ei tarvi mitään numeroita sieltä kyselläkään..tosin yleensä käydään vaan yhdessä tai kahdessa kaupassa :)
 
Mä peruin nyt sitten sen auton huollon...ei oo kun pari kertaa viikon aikana nyt vilauttanu sitä akku kuvaa niin ajattelin et perun sen huollon ja ootan vielä.joko se jättää mut tien varteen joku aamu tai sitten se valo syttyy siihen pysyvästi jollon auto lähtee suoraan huoltoon enkä odota mitään aikoja! Etuovi ei taas auennut,muut ovet kyllä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä