Mä nostan tätä. Ajattelin vaan ilmoittaa, että itse nostelen " omaa " ketjuani, ennenkuin joku muu ennättää kommentoida asaista.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27810348:ai mitä taas
Mä nostan tätä. Ajattelin vaan ilmoittaa, että itse nostelen " omaa " ketjuani, ennenkuin joku muu ennättää kommentoida asaista.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27810348:ai mitä taas
Mä tykkään susta silti :kiss:Mä nostan tätä. Ajattelin vaan ilmoittaa, että itse nostelen " omaa " ketjuani, ennenkuin joku muu ennättää kommentoida asaista.
entä jos laittais seurantaanAlkuperäinen kirjoittaja päätön;27810440:liian pitkä ketjun nimi muistaa, tämä kun ketju hukkuu aina päivän aikana ja hakuun pitäis alotuksen otsikko laittaa.
muutenhan tänne kirjottelis muutkin.
kohta varmaan kirjoittaakin.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27810440:liian pitkä ketjun nimi muistaa, tämä kun ketju hukkuu aina päivän aikana ja hakuun pitäis alotuksen otsikko laittaa.
muutenhan tänne kirjottelis muutkin.
Tai hakee oman nikin kautta.entä jos laittais seurantaan
Juu, hyvä oli. Ja oli se edeltäväkin ihan hyvä. Aika vähän miehiä tässä ekassa jaksossa.VoF katsottu tallenteelta, MM taisi napata helmen heti eka osiossa, Gary Rewel Jr
Show must go on....
totta.Huomasi että Suvi on Saran sisko.
Ja se ei ole hyvä juttu, Sara vaikutti ensin ihan huipulta, sitten pikkuhiljaa huomasi että tekniikka on täydellinen mutta jotain puuttuu.totta.
Minusta Saara oli lahjakas monin tavoin. Tai siis on, ja hyvin musikaalinen. Mutta sellaista jotakin aitoutta jäin kaipaamaan.Ja se ei ole hyvä juttu, Sara vaikutti ensin ihan huipulta, sitten pikkuhiljaa huomasi että tekniikka on täydellinen mutta jotain puuttuu.
Niin, se jokin puuttuu.Minusta Saara oli lahjakas monin tavoin. Tai siis on, ja hyvin musikaalinen. Mutta sellaista jotakin aitoutta jäin kaipaamaan.
täällä joku viime vuonna kutsui häntä muoviseksi, ehkä se oli osaksi aika osuva määritelmä.Niin, se jokin puuttuu.
Missä porukka luuraa???:O
Miten se voi olla mahdollista?En tiedä. Ehkä, vaikka epäilen, siis vahvasti epäilen, on joillakuilla elämää palstan ulkopuolellakin.
iltaa.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27817430:Iltaa pervåt
tuleeko siitä sitten joskus joku ohjelma ulos televisiosta? Olenko mä pian sukua siis julkkikselle, tai ainakin julkimon kaveri toisaallakin ?Meillä on sitten jännää töissä tiistaina; YLE tulee kuvaamaan ja jututtamaan meidän ETT:läisiä ( ei liity ufoihin). Kaikki jotka vain voivat keksiä työhön liittyvää tekemistä toimiston ulkopuolelta ovat suunnitelmansa tehneet. Mutta minun paikkani on toimistolla..
ETT on erikoistietotoimisto liittyen museoon joka kerää, analysoi ja jakaa tietoa Kokkolan menneisyydestä, rakennuksista, ihmisistä jne.
Vissiin tulee töllöstä kerta kuvaavat sen. Minä en yleensä ole mukana kokouksissa ja aion pysyä nytkin kopissani (pöydän alla jemmassa).tuleeko siitä sitten joskus joku ohjelma ulos televisiosta? Olenko mä pian sukua siis julkkikselle, tai ainakin julkimon kaveri toisaallakin ?
No höh.. tai siis hyvä että tekevät tuollaisen ohjelman, mutta vilahtaisit edes...Vissiin tulee töllöstä kerta kuvaavat sen. Minä en yleensä ole mukana kokouksissa ja aion pysyä nytkin kopissani (pöydän alla jemmassa).
Eli et ole, minua ei tuossa tulla näkemään. Mutta tuo on hyvää mainosta museon toiminnalle ja viesti kaupungille että emme ole pelkkä menoerä.
En vilahda enkä viuhahda, valitan.No höh.. tai siis hyvä että tekevät tuollaisen ohjelman, mutta vilahtaisit edes...