Jos pitää sarjoista jossa avaruusoliot valtaavat maailman ja ihmiset taistelevat vastaan niin kannattaa katsoa. Minulla loppui mielenkiinto heti alussa.
Mä en enää edes tallantele, ennen elin sellaista tallennan ja katson sitten joskus elämää. Mutta kun en sitten kuitenkaan katsonut, luovuin siitäkin.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27822934:Tallensin, että voin vilkaista. Mutta saattaa mennä aikaa, ennen kuin siihen asti pääsen.
Mun telkkarinkatselu on nykyisin pääasiassa sitä, että tallentelen kaikkea ja katson hyvin valikoiden niitä tallennettuja
no joo, onhan tuokin kyllä tottajaa..:ashamed: jos summaisin kaiken sen mitä olen palstaillessani syönyt ja juonut, olisi tulos aika mittava.
Saman ajan kun olisi käyttänyt vaikka lenkkeillen...
Juu no sitä mäkin katson. Ja ihan sen Tittelintuuren vuoksi, ja esikoisen seuraksi.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27823097:Mä katselen Olipa kerran, kun siinä on Robert Carlyle :ashamed:
Boksilta tosin sitäkin
Hyvä:heart:Meinasin jo hukata teidät.
Löysin kuitenkin.
=)
Juu no sitä mäkin katson. Ja ihan sen Tittelintuuren vuoksi, ja esikoisen seuraksi.
sitähän tämä. :snotty:Yksinpuhelua
Mistäs puhutaan sitten?no kun ei tajuu että mistä puhutaan niin ei osaa sanoa mitään
Tiedätkö sä vieläkö Robaa esitetään, ja jos esitetään, niin koska..Emmä tiiä. Mua ny hiukka ärsyättää, mut en anna sille ylivaltaa Sitäpaitti mä taas kuvittelen miltä näyttää Black Dagger Brotherhoodin veljeskuntalaiset
meneppä tiiä, ei tuu mitään kelvollista näin äkäkseltään mieleenMistäs puhutaan sitten?
ei tuu ei. Huomenna pitäisi saada hereille aikaisin nuo koululaiset. Plaah...Joko sielläpäin on koulut alkaneet?meneppä tiiä, ei tuu mitään kelvollista näin äkäkseltään mieleen
huomenna alkaa täälläkin, eskarilainen on ollutkin jo aivan tylsistynyt kun on joutunut kärvistelemään päiväkodillaei tuu ei. Huomenna pitäisi saada hereille aikaisin nuo koululaiset. Plaah...Joko sielläpäin on koulut alkaneet?
Ei esitetä. Oli 12- osanen sarja. Ellei siihe sitte joskus tuu jatkoa.Tiedätkö sä vieläkö Robaa esitetään, ja jos esitetään, niin koska..
Ai jaa, täällä väitettiin että se oli vaan tauolla. Nyt mietin mahdoinko nähdä viimeisen osan. :| Viimeisin jakso, jonka näin oli kyllä sellainen, että siinä vähän jätettiin kaikkea avoimeksi, toisaalta vähän avattiin ihmisten mahdollista tulevaisuutta.Ei esitetä. Oli 12- osanen sarja. Ellei siihe sitte joskus tuu jatkoa.