No ainaki melekein oottuleeko siitä sitten joskus joku ohjelma ulos televisiosta? Olenko mä pian sukua siis julkkikselle, tai ainakin julkimon kaveri toisaallakin ?
Kyllä, se henkii tämän ketjun jaloudesta ja ylväydestä. :saint:Silence is golden, vai?
Meillä jäi suklaarasia avaamatta. Mutta pieni iltapalakattaus sai hetkeksi aikaan tiivistä kiertelyä keittiön pöydän ympärillä.Miten kerätä perhe ympärilleen lauantai-iltana? Avaa suklaarasia ja ympärilläsi on tunkua...kunnes rasia on tyhjä.
maanantai on hyvä päivä aloittaa taas uusi elämä. Oli se sitten tipaton, suklaaton, karkiton, suolaton tai palstaton...Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27822700:Yäk, oon syönyt valkosuklaata vaikka pitäis olla jo nollalinja.
Onnistuiskohan sellainen, että aloittaisi sellaisen positiivisen, kivan ihmisen elämän.maanantai on hyvä päivä aloittaa taas uusi elämä. Oli se sitten tipaton, suklaaton, karkiton, suolaton tai palstaton...
ei tätä, tämä ei edes lihotamaanantai on hyvä päivä aloittaa taas uusi elämä. Oli se sitten tipaton, suklaaton, karkiton, suolaton tai palstaton...
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27822742:Onnistuiskohan sellainen, että aloittaisi sellaisen positiivisen, kivan ihmisen elämän.
jaa..:ashamed: jos summaisin kaiken sen mitä olen palstaillessani syönyt ja juonut, olisi tulos aika mittava.ei tätä, tämä ei edes lihota
ei onnistu.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27822742:Onnistuiskohan sellainen, että aloittaisi sellaisen positiivisen, kivan ihmisen elämän.
kehunko mä suakin.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27822777:ei onnistu.
vastasin kyllä omasta puolestani.
Mut jos samaan aikaan keksii kakskyt huonoa asiaa, jotka peittoaa sen yhden hyvän?Miksei onnistuis? Aina kun on sammakko huulilla niin nielee sen ja yrittää nähdä kaikessa jotain hyvää?
tuohan tarkottaa sitä että kirjottelu tänne vähenis suunnilleen 95%.Miksei onnistuis? Aina kun on sammakko huulilla niin nielee sen ja yrittää nähdä kaikessa jotain hyvää?
tuossa olis mulle tavoitetta. Se sammkko kun on silmää ja sydäntä nopeampi.:ashamed:Miksei onnistuis? Aina kun on sammakko huulilla niin nielee sen ja yrittää nähdä kaikessa jotain hyvää?
Älä yritä.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27822834:Mut jos samaan aikaan keksii kakskyt huonoa asiaa, jotka peittoaa sen yhden hyvän?
Oon kyllä niin ankea ihminen nykyisin :ashamed:
Niin nillin-nillin-urpo kyllä nykyisin : /Mulle sä edustat sitä. :hug:tai kiva on lattea ilmaisu. Ihana, kaunis, lyyrillinen on parempi. Vahva, sitkeä, sankari, herkkä, kaunis, ihana.
Tämä on nillitysketju muruseni, nillitystarpeesta sen avasin.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27822852:Niin nillin-nillin-urpo kyllä nykyisin : /
joko se alkoi. Missasin sitten sen, ajattelin ruveta sitä seuraamaan, mutta jos se on joku örkkisarja, en ehkä sitten katsokaan.Aiotteko seurata Falling skies-sarjaa joka alkoi vasta? Katsoin tallenteelta eka jakson ja mulla taitaa jäädä siihen. Ei oikein innosta katsella avaruushämiksiä ja muita örkkejä.
Tallensin, että voin vilkaista. Mutta saattaa mennä aikaa, ennen kuin siihen asti pääsen.Aiotteko seurata Falling skies-sarjaa joka alkoi vasta? Katsoin tallenteelta eka jakson ja mulla taitaa jäädä siihen. Ei oikein innosta katsella avaruushämiksiä ja muita örkkejä.
Ihan samalain kui mullakiAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27822934:Tallensin, että voin vilkaista. Mutta saattaa mennä aikaa, ennen kuin siihen asti pääsen.
Mun telkkarinkatselu on nykyisin pääasiassa sitä, että tallentelen kaikkea ja katson hyvin valikoiden niitä tallennettuja