tylsyys on tervettä, turvallista ja niin tuttua.Musta on tullut ihan helvetin tylsä. Mikä muhuun on menny?:snotty:
Mulla sama, about joka toisella kerralla näkyy, joka toisella ei. Ennen ei ollut näin, perin outoo mut.... joo, en jaksa miettii syitä, hahaa...Kävin pois ketjusta ja palasin, niin alkuperäisessä viestissäsi näkyy nyt!
Ihmeellisiä ovat nämä tekniikan kiemurat.
Ei, ei mitään uutta. To ois yks aika mutta joudun siirtämään. : /Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27791639:Anonyymi :heart:
[video=youtube;4SqXaxM_Cwk]http://www.youtube.com/watch?v=4SqXaxM_Cwk[/video]
Niistä jutuista, mistä silloin juteltiin, onko niistä jotain uutta?
Musta on tullut ihan helvetin tylsä. Mikä muhuun on menny?:snotty:
Kiitos samoin =)
Joku jossain kirjoitti että johtuis siitä jos on selaimena firefox.Mulla sama, about joka toisella kerralla näkyy, joka toisella ei. Ennen ei ollut näin, perin outoo mut.... joo, en jaksa miettii syitä, hahaa...
Joku jossain kirjoitti että johtuis siitä jos on selaimena firefox.
Jep, nyt ei taas näy mitäänMulla sama, about joka toisella kerralla näkyy, joka toisella ei. Ennen ei ollut näin, perin outoo mut.... joo, en jaksa miettii syitä, hahaa...
En tiijä, prkl! |ONiin mustakin! Miten susta?
:hug:Ei, ei mitään uutta. To ois yks aika mutta joudun siirtämään. : /
Mä oon nyt julkisesti luvannu suorittaa mun lukion loppuun kolmen L:llän papereilla. Eli niin, että Joulukuussa tulee lyyra rintaanMuuttuko huomenna joku muukin asia, kuin vuosiluku? Lupauksia? Kaipauksia?
Uhkauksia?
Helvetti... pieleenm män.Tipaton loppuvuosi, pitäisiköhän yrittää nyt vuonna 2012... toisaalta, just avasin tölkin...
Voi elämä.Pauks, pauks, pauks....
Yläkerrassa lauletaan. Kuopus laulaa antamuksella... Eesti, Eesti, kaipaan sinne perkeleesti...