The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nonnih... nyt on se kuuluisa oikea elama taas jonnin aikaa jaissa. Mies lahti (toiseen) kotiin, enka tieda viela, koska paasen itse matkustamaan. Hitto tata elamaa!

Mutta ihanat, joskin lyhyet, kaksi viikkoa oli!
 
IhanaValo
Huomenta!

Mutapainia ja gorilloja..? Kuulostaa hyvältä ja normaalilta :D

Joo, mie on saanu käsityksen et se peyote ois sirkkis..jossain vissiin myönsikin sen.

Lapset kouluun/hoitoon ja vähän shoppailee..ruokaa ja silleen :D
Tänä aamuna jo yhet kiukut revitty kun mies tuli vaan aamuvessan jälkeen takas sänkyyn makoilee, kun mie yritin herätellä itteeni et nousen lapset herättelemään..sanoin sille et ois se helppoo vaan makoilla mut kun miulla ois muutakin tekemistä, laittaa lapset ja itteni valmiiks..nii miun pitää viel verikokeissakin piipahtaa.
 
Huomenta, mutta ei järin hyvää sellaista. Heräsin puheluun ja sitten soitin toisen ja mulle ehdotettiin henkilökohtaista konkurssia. Ei nyt helvetissä kuitenkaan.
Nyt sitten halkomaan paskaa juristin luo ex-vaimon kanssa. Erittäin hauskaa päivää kaikille!
 
kahvikirahvi
Huomenta, mutta ei järin hyvää sellaista. Heräsin puheluun ja sitten soitin toisen ja mulle ehdotettiin henkilökohtaista konkurssia. Ei nyt helvetissä kuitenkaan.
Nyt sitten halkomaan paskaa juristin luo ex-vaimon kanssa. Erittäin hauskaa päivää kaikille!
Mitä se käytännössä tarkottaa? Kuulostaa huonolta vaikken mistään mitään tiiäkään :|
 
kahvikirahvi
Huomenta kaikille, täällä muksu yhä kuumeessa mutta nousiinpa sentään ajoissa, on päiväunien toivoa!! Jee! Eikä haittaa vaikka valvottiin myöhään jos toi tässä päivän aikana vielä simahtaa :)

Toimistolla tarvis käydä ja illalla taas töihin, plaah. Mutta onneksi kohta on viikonloppu taas :)
 
kahvikirahvi
Luottotiedot lähtisi ja lainat jne. ulosottoon , jonka jälkeen ei saisi edes puhelinliittymää omiin nimiin. Ei muuten tule kysymykseenkään!
Hui, luottotietojen olemassaolohan on (ainakin mulle) kulmakivi raha-asioiden hoitoon :/ Pidä kiinni niistä! Kaksin käsin ja kynsin ja hampain.

Ja tsemppiä muuten, toivottavasti kaikki asiat hoituu parhain päin :hug:
 
multa ei kysytty mutta vastaan silti: siinä henkilön omaisuus ja velat otetaan konkurssipesän hoitoon ja yksilö pesee kätensä ja aloittaa uudelleen nollasta

Suomen lainsäädäntö ei tunne henkkoht konkurssia, täällä tehdään velkasaneeraus
Just näin. Mutta tohon velkasaneeraukseenkaan ei päästä ihan niin vaan.
Maksuohjelma on tiukka, muutama entinen yrittäjätuttu on siihen joutunut.
 
Hui, luottotietojen olemassaolohan on (ainakin mulle) kulmakivi raha-asioiden hoitoon :/ Pidä kiinni niistä! Kaksin käsin ja kynsin ja hampain.

Ja tsemppiä muuten, toivottavasti kaikki asiat hoituu parhain päin :hug:
Joo, pidän totta kai. Ja, jos omaisuutta on enemmän kuin velkaa (niinkuin tässä tapauksessa), ei ole järkeä päästää asioita siihen pisteeseen.
Maat ja mannut myyntiin, mutten ajatellut pyyhettä kehään heittää.
Tuon "neuvon" antaja ei ollut mikään ruudinkeksijä.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä