:wave: öitäTaidan hipsiä nukkuun.
Hyvää yötä
:wave: öitäTaidan hipsiä nukkuun.
Hyvää yötä
Näinpäs, sä tulit siinä just jostain lomalta etkä ollu oppinu siellä mitään :stick:Etkä nähnyt.
Näinpäs, sä tulit siinä just jostain lomalta etkä ollu oppinu siellä mitään :stick:
Mietin kauan aikaa et "mistä ihmeestä toi jätkä on niin tutun näkönen", kunnes mulla välähti: kaksplussalta!!
Kerro ny!Mietin kauan aikaa et "mistä ihmeestä toi jätkä on niin tutun näkönen", kunnes mulla välähti: kaksplussalta!!
No eiks toi kepsiksen profiilikuva sustakin oo tutun näkönen? :OKerro ny!
Piti miettiä hetkiNo eiks toi kepsiksen profiilikuva sustakin oo tutun näkönen? :O
Hei muruinen :kiss: Mitäs kello repii siel?Wuzzup, dudettes?
Kepsis-havaintojako siella on tehty :O
Mui, kello o 10.13 aamupaivaa. Just nousin ylos vahan aikaa sit ja soin aamupalan. Kohta pitas vissiin lahtee pihalle heitteleen koirille pallooHei muruinen :kiss: Mitäs kello repii siel?
Jos ne on dingoja niin en paheksu enkä paneksu ollenkaan.Mui, kello o 10.13 aamupaivaa. Just nousin ylos vahan aikaa sit ja soin aamupalan. Kohta pitas vissiin lahtee pihalle heitteleen koirille palloo
Musta yritetaan tehda taalla koiraihminen :O
Naa mitaan dingoja oo, sekarotusia piskeja Mun kaverin rescue-koiria siis niin ei voi niin tarkkaan tietaa mita ovat.Jos ne on dingoja niin en paheksu enkä paneksu ollenkaan.
Mitä se käytännössä tarkottaa? Kuulostaa huonolta vaikken mistään mitään tiiäkään :|Huomenta, mutta ei järin hyvää sellaista. Heräsin puheluun ja sitten soitin toisen ja mulle ehdotettiin henkilökohtaista konkurssia. Ei nyt helvetissä kuitenkaan.
Nyt sitten halkomaan paskaa juristin luo ex-vaimon kanssa. Erittäin hauskaa päivää kaikille!
:hug: :hug:Huomenta, mutta ei järin hyvää sellaista. Heräsin puheluun ja sitten soitin toisen ja mulle ehdotettiin henkilökohtaista konkurssia. Ei nyt helvetissä kuitenkaan.
Nyt sitten halkomaan paskaa juristin luo ex-vaimon kanssa. Erittäin hauskaa päivää kaikille!
Luottotiedot lähtisi ja lainat jne. ulosottoon , jonka jälkeen ei saisi edes puhelinliittymää omiin nimiin. Ei muuten tule kysymykseenkään!Mitä se käytännössä tarkottaa? Kuulostaa huonolta vaikken mistään mitään tiiäkään :|
multa ei kysytty mutta vastaan silti: siinä henkilön omaisuus ja velat otetaan konkurssipesän hoitoon ja yksilö pesee kätensä ja aloittaa uudelleen nollastaMitä se käytännössä tarkottaa? Kuulostaa huonolta vaikken mistään mitään tiiäkään :|
Hui, luottotietojen olemassaolohan on (ainakin mulle) kulmakivi raha-asioiden hoitoon :/ Pidä kiinni niistä! Kaksin käsin ja kynsin ja hampain.Luottotiedot lähtisi ja lainat jne. ulosottoon , jonka jälkeen ei saisi edes puhelinliittymää omiin nimiin. Ei muuten tule kysymykseenkään!
Just näin. Mutta tohon velkasaneeraukseenkaan ei päästä ihan niin vaan.multa ei kysytty mutta vastaan silti: siinä henkilön omaisuus ja velat otetaan konkurssipesän hoitoon ja yksilö pesee kätensä ja aloittaa uudelleen nollasta
Suomen lainsäädäntö ei tunne henkkoht konkurssia, täällä tehdään velkasaneeraus
Joo, pidän totta kai. Ja, jos omaisuutta on enemmän kuin velkaa (niinkuin tässä tapauksessa), ei ole järkeä päästää asioita siihen pisteeseen.Hui, luottotietojen olemassaolohan on (ainakin mulle) kulmakivi raha-asioiden hoitoon :/ Pidä kiinni niistä! Kaksin käsin ja kynsin ja hampain.
Ja tsemppiä muuten, toivottavasti kaikki asiat hoituu parhain päin :hug:
no eipä tosiaan kun ehdottaa sellaista mitä Suomessa ei oleTuon "neuvon" antaja ei ollut mikään ruudinkeksijä.