The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
täällä ei pysty,naapuri pisti taas poppikoneet soimaan täydellä volyymilla,ei se tajua vaikka naapurit siitä laittaneet lappua ja muuta viestiä.ilmeisesti kun arki alkaa siitä tehdään valitus ihan virallisesti kun on jo pitkään tehnyt tuota.niin arkena kuin pyhänä ja yleensä vasta silloin kun hiljaisuus alkaa.
Käy pimputtamassa ovikelloa ja käske ostamaan kuulokkeet.
 
minoon nii vanha ettei ole nuo paukuttelut kiinnostaneet enää vuosikymmeneen :D Voihan niitä katsella sen verran mitä kaupunki taas järjestää uuden vuoden paukutteluja. Onhan se nättiä. Jos on hereillä silloin, sen verran ollut univaikeuksia että olen onnellisempi simmut kiinni kuin auki tällä hetkellä :D

jos se mies on salainen agentti ja tasainen elämä on vain hienoa sen mielestä :p
..vai vielä vanaha...tää mennee kyllä niin umpikierosavolaisen sutjautuksen piikkiin, jotta :D!

Meillä on tässä ollut parina viime vuotena naapureitten kesken - ei vaan myö, uskotte tai ootte uskomatta :D - melkosta keskitystä aina Uutena Vuotena, että heijän järkkäämää shouta katellessa se vuosi sitten vaihtuukin sujuvasti. Yleensä ollaan tosiaan hommattu vaan semmonen pieni rakettipussi, joku kymmenen kipaleen paukkupläjäytys, mutta nyt sitten tuumattiin ipanoiden kanssa että noi tähtisadetikut on meijen juttuja.

Ja vaihtuuhan se vuosi ilmankin.

Hiisiläinen, koetahan heitellä ne univaikeudet hitoksiin :hug:...jos vaikka jäisivät tämän tulevan entisen vuoden riesaksi vain ja uusi vuosi tois tullessaan rentouttavat yöunet :).

:p - äh, mä paljastin tosta mun bondista aivan liikaa...:heart:
 
IhanaValo
minoon nii vanha ettei ole nuo paukuttelut kiinnostaneet enää vuosikymmeneen :D Voihan niitä katsella sen verran mitä kaupunki taas järjestää uuden vuoden paukutteluja. Onhan se nättiä. Jos on hereillä silloin, sen verran ollut univaikeuksia että olen onnellisempi simmut kiinni kuin auki tällä hetkellä :D
Pyh! :D

Mut joo, mikä sinuu valvottaa? Vaikuttaako se mihin aikaan meet nukkuu miten pitkään saat nukuttuu?
 
..vai vielä vanaha...tää mennee kyllä niin umpikierosavolaisen sutjautuksen piikkiin, jotta :D!

Meillä on tässä ollut parina viime vuotena naapureitten kesken - ei vaan myö, uskotte tai ootte uskomatta :D - melkosta keskitystä aina Uutena Vuotena, että heijän järkkäämää shouta katellessa se vuosi sitten vaihtuukin sujuvasti. Yleensä ollaan tosiaan hommattu vaan semmonen pieni rakettipussi, joku kymmenen kipaleen paukkupläjäytys, mutta nyt sitten tuumattiin ipanoiden kanssa että noi tähtisadetikut on meijen juttuja.

Ja vaihtuuhan se vuosi ilmankin.

Hiisiläinen, koetahan heitellä ne univaikeudet hitoksiin :hug:...jos vaikka jäisivät tämän tulevan entisen vuoden riesaksi vain ja uusi vuosi tois tullessaan rentouttavat yöunet :).

:p - äh, mä paljastin tosta mun bondista aivan liikaa...:heart:
En mäkään ostanut ainuttakaan rakettia. Jotain patoja ja soihtuja ja niitä pitkiä tähtisädetikkuja.
 
Viimeksi muokattu:
Käy pimputtamassa ovikelloa ja käske ostamaan kuulokkeet.
turha homma ei ne sellasii valituksii kuuntele, mut tosiaan siitä on moni huomautellut ja todennäkösesti siihen tullaan nyt puuttumaan ihan kunnolla kun varsinkin seinä naapurit saaneet tarpeeksi.tosin se musiikkion niin kovalla et ekassa kerroksessakin kuulee sen vaikka meteli tulee ylimmästä,mä kärsin sitten tässä välimaastossa.
 
turha homma ei ne sellasii valituksii kuuntele, mut tosiaan siitä on moni huomautellut ja todennäkösesti siihen tullaan nyt puuttumaan ihan kunnolla kun varsinkin seinä naapurit saaneet tarpeeksi.tosin se musiikkion niin kovalla et ekassa kerroksessakin kuulee sen vaikka meteli tulee ylimmästä,mä kärsin sitten tässä välimaastossa.
ihan uskomatonta...:D ei sais kyllä hymyillä yhtään...
 
kahvikirahvi
turha homma ei ne sellasii valituksii kuuntele, mut tosiaan siitä on moni huomautellut ja todennäkösesti siihen tullaan nyt puuttumaan ihan kunnolla kun varsinkin seinä naapurit saaneet tarpeeksi.tosin se musiikkion niin kovalla et ekassa kerroksessakin kuulee sen vaikka meteli tulee ylimmästä,mä kärsin sitten tässä välimaastossa.
Entäs jos menisit kaulimen kanssa? Tai voithan sä pyytää jos se musiikkia huudattava tyyppi (olettaen sen olevan mies) alkais sulle yöseuraks :D Sitte vois kyllä vaan vaihtua meusaaste toiseen... :whisyle:
 
IhanaValo
turha homma ei ne sellasii valituksii kuuntele, mut tosiaan siitä on moni huomautellut ja todennäkösesti siihen tullaan nyt puuttumaan ihan kunnolla kun varsinkin seinä naapurit saaneet tarpeeksi.tosin se musiikkion niin kovalla et ekassa kerroksessakin kuulee sen vaikka meteli tulee ylimmästä,mä kärsin sitten tässä välimaastossa.
Poliisille ja jos vuokralla asuvat niin asunnon omistajalle valitusta..tai isännöitsijälle, kuka niistä asunnoista nyt päättääkään..?
 
  • Tykkää
Reactions: newbie
Sangria
Mä muistan kun kerrostalossa asuttiin niin yhes kerrokses popitettiin, toises tehtiin aina porahommii ja kolmannessa naitiin niin ettei kellekkään jääny mikää epäselväks :LOL: nyt asutaan rivarissa päätyasunnossa ja ah mikä hiljaisuus :heart:
 
kahvikirahvi
Mä muistan kun kerrostalossa asuttiin niin yhes kerrokses popitettiin, toises tehtiin aina porahommii ja kolmannessa naitiin niin ettei kellekkään jääny mikää epäselväks :LOL: nyt asutaan rivarissa päätyasunnossa ja ah mikä hiljaisuus :heart:
Meilläkin on rivarin pääty, naapurista kuuluu satunnaisesti harvoin vauvan itkua, mutta muuten en oo ääntäkään kuullut :p Meiltä kuuluu ääniä varmaan senkin edestä :D

Lisäys; kerrostalossa asuessa kyllä kuuli että yläkerran rouvan seksielämä oli sangen tyydyttävää. Kiva herätä siihen kiljumiseen keskellä yötä ja kuunnella sitä sitten kolmeen asti aamulla :D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä