The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Toisaalta eikö se ole kivempi viettää uuttavuotta lasten kanssa rauhassa kuin jossain mellastamassa...No joo,lapsettomana näin tietysti ajattelen kun haluis ite viettää uuttavuotta ja muita juhlapyhiä oman miehen ja lasten kanssa. voishan sitä huomenna lähteä bilettämään mutta en tiedä...ei ole kyllä yhtään fiilistä vaikka toisaalta tuntuu että olis pakko mennä.
Mun ainakin tekis mieli lähteä bilettämään huomenna, mutta kyllä mä silti jään perheen kanssa kotiin. Haluan mielummin että lapselle jää kivat muistot juhlapyhistä, niin kuin itselläkin on ollut :) Ja kyllähän sitä ehtii viihteelle toisenkin kerran.
 
Mun ainakin tekis mieli lähteä bilettämään huomenna, mutta kyllä mä silti jään perheen kanssa kotiin. Haluan mielummin että lapselle jää kivat muistot juhlapyhistä, niin kuin itselläkin on ollut :) Ja kyllähän sitä ehtii viihteelle toisenkin kerran.
Jos mulla ois vaihtarina lapset tai biletys niin ei tarviis miettiä kahta kertaa. Ehkä olen vaan jo tarpeeksi syksyn aikana bilettänyt ettei uusivuosi biletyksineen enää niin houkuta.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Mä olen kyl harkinnut yksin olemista loppuelämän. On ollut usea huono suhde. ja uskollisuus on ollut aika vaikeaa mulle. :whistle:
Ihailtavan rehellinen olet itsellesi.

Toisaalta - mitä vikaa itsellisen itsenäisen naisen elossa on :O? Ei niin mitään. Ei se suinkaan tarkoita että olisi yksinäinen. Pääasia lienee, että viihtyy itsensä kanssa :).

Ja ikinä ei kyllä tiedä, kuka odottaa nurkan takana...:heart:
 
:kiss: - hanipöö :D

Mitäs - pistätkö pamauttaen huomenna vuoden vaihdoksiin vai mitähä :D? Mä meinaan mennä huomenna metsästään semmosia megallomaanisen pitkiä :rolleyes:...tähtisadetikkuja. Niillä meinattiin saada vuosi vaihtumaan, annetaan nyt muiden naapureiden räjäytellä seutukunta tärviölle - me vaan keskitytään ihastelemaan :)...sikäli mikäli niitä tikkuja nyt ennää mistään löytääkään, kun jotensakin perinteisesti herättiin tuon tasaisen rauhallisen mieheni kanssa tähän ajankulumiseen...
 
IhanaValo
Sanonpa vaan tuohon pettämishommaan, et en pystyis elämään itteni kans, ainakaan en helpolla jos menisin hairahtuu. Tuon miehen oon valinnu ja sit jos tuntuu et haluaa muuta niin ensin poikki se nykynen juttu ennen ku toisia lähestyy (ihan niinkuin se ois miulle jotenkin helppo juttu jo sinällään, ei sillä et kukaan selväjärkinen mies erehtyis minua lähestymään, miehelläni on selvästi jokin aivovaurio)

Pitkään tuonkin piti yrittää ennen kun pöksyihini pääs, en oo siis helppo nakki, vaan sillä jollain lailla ajattelin et varmistan miehen olevan tosissaan miun suhteen, annan sen odottaa jos miut haluaa. Ja jaksoihan tuo :D
En siis tajua niitä jotka ekoilla treffeillä jo menee kuksimaan mut eipähän tuo miun asia oo tajutakaan..
 
  • Tykkää
Reactions: newbie ja famipala
:kiss: - hanipöö :D

Mitäs - pistätkö pamauttaen huomenna vuoden vaihdoksiin vai mitähä :D? Mä meinaan mennä huomenna metsästään semmosia megallomaanisen pitkiä :rolleyes:...tähtisadetikkuja. Niillä meinattiin saada vuosi vaihtumaan, annetaan nyt muiden naapureiden räjäytellä seutukunta tärviölle - me vaan keskitytään ihastelemaan :)...sikäli mikäli niitä tikkuja nyt ennää mistään löytääkään, kun jotensakin perinteisesti herättiin tuon tasaisen rauhallisen mieheni kanssa tähän ajankulumiseen...
Ai niin, mäkin ostin tänään pitkiä tähtisädetikkuja.
Muutaman padan ja jonkinlaisen soihdun tms.
Ruutisetti jäi kauppaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
:kiss: - hanipöö :D

Mitäs - pistätkö pamauttaen huomenna vuoden vaihdoksiin vai mitähä :D? Mä meinaan mennä huomenna metsästään semmosia megallomaanisen pitkiä :rolleyes:...tähtisadetikkuja. Niillä meinattiin saada vuosi vaihtumaan, annetaan nyt muiden naapureiden räjäytellä seutukunta tärviölle - me vaan keskitytään ihastelemaan :)...sikäli mikäli niitä tikkuja nyt ennää mistään löytääkään, kun jotensakin perinteisesti herättiin tuon tasaisen rauhallisen mieheni kanssa tähän ajankulumiseen...
minoon nii vanha ettei ole nuo paukuttelut kiinnostaneet enää vuosikymmeneen :D Voihan niitä katsella sen verran mitä kaupunki taas järjestää uuden vuoden paukutteluja. Onhan se nättiä. Jos on hereillä silloin, sen verran ollut univaikeuksia että olen onnellisempi simmut kiinni kuin auki tällä hetkellä :D

jos se mies on salainen agentti ja tasainen elämä on vain hienoa sen mielestä :p
 
kahvikirahvi
minoon nii vanha ettei ole nuo paukuttelut kiinnostaneet enää vuosikymmeneen :D Voihan niitä katsella sen verran mitä kaupunki taas järjestää uuden vuoden paukutteluja. Onhan se nättiä. Jos on hereillä silloin, sen verran ollut univaikeuksia että olen onnellisempi simmut kiinni kuin auki tällä hetkellä :D

jos se mies on salainen agentti ja tasainen elämä on vain hienoa sen mielestä :p
Hej sinäkin täällä :kiss:
 
Pari tsihiä muuten nautittu jos alkaa kummaa juttua tulemaan niin syytän niitä...:p
Ei vaan, koht pitää painua nukuksimaan...
täällä ei pysty,naapuri pisti taas poppikoneet soimaan täydellä volyymilla,ei se tajua vaikka naapurit siitä laittaneet lappua ja muuta viestiä.ilmeisesti kun arki alkaa siitä tehdään valitus ihan virallisesti kun on jo pitkään tehnyt tuota.niin arkena kuin pyhänä ja yleensä vasta silloin kun hiljaisuus alkaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä