Pitäiskö tehdä ilmoitus poliisille? Johonkin? 8v pojalleni sattui ikävä juttu uimahallissa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahdistaa ja oksettaa!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27781343]Eiköhän kaikki 12 vee tyttäret halua äidin kanssa samalle puolelle...[/QUOTE]

Luultavasti joo 12v mammanmussukkatytöt haluaa äitin kanssa äidin puolelle. Eihän se heille ole ongelma. Vaikka äiti olis yh. Ja toisaalta miehet ja pojat ottais varmaan 12v rintojaan jo kasvattelevan tytön avosylin vastaan miestenkin puolelle.
Ongelma on oikeasti vain toisinpäin.

Omat kokemukset on 20v takaa, jolloin olin noin 8-9v ja olin uimahallin miesten puolella isäni kanssa. Isä oli saunassa ja sillä välin olin itse suihkussa ja viereisessä suihkussa minuun katsoen runkkasi aikuinen mies!!! Silloin en tiennyt mistä on kyse, mutta myöhemmin hoksasin ja ällötti entistä enemmän.

Omat kokemukset on 20v takaa, jolloin olin noin 8-9v ja olin uimahallin miesten puolella isäni kanssa. Isä oli saunassa ja sillä välin olin itse suihkussa ja viereisessä suihkussa minuun katsoen runkkasi aikuinen mies!!! Silloin en tiennyt mistä on kyse, mutta myöhemmin hoksasin ja ällötti entistä enemmän.

Mistä tiedät et runkkasi, jos se vain pesi vehkeitänsä?

[QUOTE="vieras";27781627]Mistä tiedät et runkkasi, jos se vain pesi vehkeitänsä?[/QUOTE]

No vehje (hyi!) jöpötti pystyssä ja hinkkas sitä irstain ilmein minuun katsoen.

[QUOTE="vieras";27781627]Mistä tiedät et runkkasi, jos se vain pesi vehkeitänsä?[/QUOTE]

Yleensä ne vehkeet pestään yleisessä suihkussa oikeen perusteellisesti alastonta pikkutyttöä katsoen ;)

Yhteistyössä