En enää koskaan päästä poikaani miesten pukkariin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huolestunuttyrmistynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Lissu";29598848]Jos tuollaista olisi oikeasti tapahtunut, niin kyseessä olisi poliisiasia. Itse olisin soittanut poliisit paikalle samantien. Mutta tuo tarina oikeasti kuulostaa niin epäuskottavalta että lienee ihan keksittyä juttua.[/QUOTE]

Niin ja siis mun pointti oli että tällaisia asioita ei ratkaista pitämällä lapsia omassa kyljessä kiinni teini-ikään asti vaan kyseessä on rikosasia, mikä pitää hoitaa poliisin kautta, uimahallin ikärajoilla ei oli asian kanssa mitään tekemistä.

• Tykkää
Reactions: LaMamanMorbid
[QUOTE="Lissu";29598848]Jos tuollaista olisi oikeasti tapahtunut, niin kyseessä olisi poliisiasia. Itse olisin soittanut poliisit paikalle samantien. Mutta tuo tarina oikeasti kuulostaa niin epäuskottavalta että lienee ihan keksittyä juttua.[/QUOTE]

Oli niin tai näin, lastenahdistelijoita tässä maassa riittää. Mullakin useita kokemuksia lapsuudesta, tosin lähinnä seuraamista ja verbaalista ahdistelua..eli kyllä mä sen uskon, että uimahalleissa sutinaa on suuntaan jos toiseenkin.

Lissu puhuu asiaa. JOS apn tarina olisi totta, se ei korjaantuisi sillä, että lapsi roikkuu aina äidissä kiinni. Sopimattomasti käyttäytyvät pitää saada pois sieltä hallista, ettei tilanne toistu.

Lapselle voi opettaa, miten menetellä, jos tulee tuollainen tilanne. Ja samanlainen tilanne (ahdistelu) voi tapahtua vaikka koulumatkalla! Aina ei voi olla oma vanhempi vieressä. Ja jos tosiaan se oma uimahalli vilisee pedofiilejä, niin kumma että sinne enää edes mennään. Varmasti olisi muuten poliisiasia jo?

Jos taas ongelma on se, ettei kouluikäinen osaa toimia siellä uimahallissa itsekseen, niin olisi varmasti aika opettaa jo.

Eli mitä jää syyksi ottaa kouluikäinen vastakkaisen sukupuolen pukuhuoneeseen mukaan? Ei mikään. (Ja muistetaan taas, ettei puhuta erityislapsista nyt.)

10v. pojat uimahalissa tuijotteli mun rintoja ja se on todella häiritsevää käytöstä, sama on tapahtunut ostoskeskuksen lastenhuoneessa kun imetin. Kiva, että teidän lapsenne eivät teitä äitejä himoitse, mutta se ei tarkoita etteikö he sillä silmällä katsele muita naisia/tyttöjä.

Mutta kun ei se äidin mussukka osaa ihan itse...Viis siitä miltä se tuntuu tytöistä ja naisista. Kiva olla sielä joku kehittyvä tyttö kun melkein ikätoveri tuijottaa. En ihmettele enää miksi läheisen hallin seinään oli ilmaantunu pitkä rivi lappuja ohjeineen.
Ennen oli yksi paperi nyt oli 3/kieli..Kaikki pitää erikseen sanoa.

s[QUOTE="minä vaan";29598710]Minä ainakin vien 8 vuotiaan poikani naisten puolelle pikkusiskon ja minun itseni seurassa. 8 vuotias on vielä pikku poika, murrosikä kaukana! Onko tämä maailma niin sairas, että joku kuvittelee sen ikäisen tuijottelevan teidän pikku tyttöjänne??? Ihan varmasti otan mukaan, teidän likaiset ajatuksenne ei mun päätä käännä. REPIKÄÄ SIITÄ![/QUOTE]

[QUOTE="minä vaan";29598710]Minä ainakin vien 8 vuotiaan poikani naisten puolelle pikkusiskon ja minun itseni seurassa. 8 vuotias on vielä pikku poika, murrosikä kaukana! Onko tämä maailma niin sairas, että joku kuvittelee sen ikäisen tuijottelevan teidän pikku tyttöjänne??? Ihan varmasti otan mukaan, teidän likaiset ajatuksenne ei mun päätä käännä. REPIKÄÄ SIITÄ![/QUOTE]

8 v. Pikkutytöt eivät välttämättä halua olla samanikäisten pojan kanssa samassa pukuhuoneessa, eivät kyllä ne pikkupojatkaan toivo tyttöjä samaan pukuhuoneeseen.

Voit ihan itseä setviä omia ajatuksiasi, syyttelemättä muita.

Tässä se taas nähdään yksi esimerkki kun sitä paskasakkia tänne otetaan ja vain suvaitsevaisuudesta muistutellaan. Mutta olisi ikävää jos pojaltanne uinnit jäisi jonkun tuollaisen pedarin takia. Jos isä ei ole lasten elämässä mukana, niin sitten vain joku muu miespuolinen aikuinen mukaan, niin olisi turvallisempaa. Esim ukki, eno, äidin miesystävä, jos sellainen on, tai sitten poikanne kävisi kaverinsa ja tämän isän kanssa uimassa.

Itse käyn vesijumpassa uimahallissa, ja sinne tapaa naisten puolelle eräs jumppaan osallistuva nainen tuoda sellaisen 13-14-vuotiaan karvapersepoikansa. Poika ei vaikuta millään tavalla vammaiselta, ja siellä se sitten naisten kanssa saunoo.

Yhteistyössä