En enää koskaan päästä poikaani miesten pukkariin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huolestunuttyrmistynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Saitte vain pientä esimakua rikastuksesta.
Äänestäkää uudestaan sama paskasakki roudaamaan lisää näitä kullanmussukoita suomeen.
Voitte esittää olevanne parempia ja viisaampia äänestämällä "oikein", mutta teette pahaa suomelle.

Maahantunkeutujia ei ole pakko ottaa vastaan, sanoivat lait mitä tahansa. Eikä siitä seuraa edes sanktioita.
Soo Soo sanoo EU ja that´s that.

Kahdestaanko sun poikas oli siellä suihkutiloissa sen miehen kanssa? Missä päin Suomea on noin hiljainen uimahalli lauantaisin, mekin mennään sinne! Mutta ihme, että se yksi ainoa mies sitten häviää kuin tuhka tuuleen...

Ens kerralla joku pojan kaveri mukaan, ei tarvitse yksin pojan siellä olla? Tai tuttavaperheen kanssa samaan aikaan (jos vaikka perheen isä huolehtis sinunkin pojan samalla).

EI 8-vuotiasta poikaa naisten pukuhuoneisiin/pesutiloihin!!!

Miksi ihmiset edes käy uimahallissa näinä aikoina, kun pedarit siellä lähinnä päivystää karvan kyylääjien lisäksi. Plus mitä tauteja sieltä likavedestä itseensä saa. Sori ehkä aiheen vierestä, mutta kumminkin. Ikinä ei voi tietää, kenen kanssa siellä saunassa alasti joutuu istumaan. Älkää ainakaan ikinä laskeko lapsianne yksin.

Jos uimahallissa on enemmin porukkaa niin miksi ihmeessä ette hihkaise jollekin omien lastensa kanssa tulevalle miehelle että katotko vähän tän perään samalla?

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29598640:
mä ainakin tuon, olitpa sinä siellä vaikka kymmenen tytön kanssa

Sulla on taas joku erityislapsi joka ei pärjää itsekseen...argh teitä.

Koska muuten siis et voi tuoda kun on säännöissäkin kielletty.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29598649:
koska kukaan ei ole toisten lasten kaitsija

Ei ole, ei. Mutta onko ihan pakko olla niin itsekäs, ettei voisi sen vertaa auttaa? Sitä voi itse olla jonain päivänä myös avun tarpeessa, mitä jos silloin muut ovat yhtä itsekkäitä?

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29598649:
koska kukaan ei ole toisten lasten kaitsija

No sit se kullanmuru laitetaan keskenään sinne oman sukupuolensa puolelle ja sanotaan pärjäile, tai ei vaan tulla sinne halliin pölhöilemään. Siinä samalla kun omansa kanssa menee vilkasee kyllä helposti et saa kaapin kii ja menee oikeaan suuntaan pesulle ja altaille.

Yleisesti se raja menee siinä että kouluikäiset menee oman sukupuolensa mukaisesti pesutiloihin, joissakin paikoissa raja voi kai olla 10 v. Kannattaa tarkistaa oman uimahallin säännöt.

Itse olen sitä mieltä että niiden sääntöjen mukaan mennään, tai sitten pysytään pois uimahallista. Sinne ei ole kenenkään pakko mennä, jos yhteiset säännöt ei miellytä. Kenenkään kullanmuru kun ei ole sääntöjen yläpuolella.

Jos epäillyttää että se oma 8 v ei pärjää yksinään, niin sitten hankkii jonkun seuraksi. Isän/isoisän/serkun/koulukaverin jne. jne. Kukaan tuskin elää sellaisessa tyhjiössä, ettei ole ketään samaa sukupuolta olevaa kaveria seuraksi.

Muutoin en suoraan sanoen usko tätä aloitusta, tiedän kyllä että kaikenlaista sakkia se leipä elättää, mutta tarina on aika epäuskottava.

Tämä on lauantai iltapäivän vitsi kirjoitus.

Tuossa aloituksessa ap kirjoittaa, että odotti poikaa tytön kanssa ulkona.
Poika tulee ja kertoo mitä tapahtui.
Sitten muka ap on seissyt ULKONA 20min odottelemassa.

Kuka äiti seisoo ulkona tuollaisen tapahtuman jälkeen.

Ite olisin heti lapsen kerrottua asiansa, napannut molemmat lapset mukaan. Mennyt kassalle, kertonut mitä tapahtui.
Uimavalvoja paikalle ja pukkariin ratsaamaan tummia miehiä, niiitä tuskin siellä laumaa oli.
Ja poliisille ilmo

Mitä se pihalla seisoskelu on ollut.

Minä ainakin vien 8 vuotiaan poikani naisten puolelle pikkusiskon ja minun itseni seurassa. 8 vuotias on vielä pikku poika, murrosikä kaukana! Onko tämä maailma niin sairas, että joku kuvittelee sen ikäisen tuijottelevan teidän pikku tyttöjänne??? Ihan varmasti otan mukaan, teidän likaiset ajatuksenne ei mun päätä käännä. REPIKÄÄ SIITÄ!

Tässä taitaa taas joku itsekäs äiti kehitellä kauhutarinoita, joiden varjolla voi sen pilallelellityn 12-vuotiaan nicopetterinsä ottaa mukaan samaan pukkariin, kun olisi liian työlästä opettaa pojalle omatoimisuutta tai vaatia siltä hieman kykyä osata toimia ihan itsekseen.

[QUOTE="minä vaan";29598710]Minä ainakin vien 8 vuotiaan poikani naisten puolelle pikkusiskon ja minun itseni seurassa. 8 vuotias on vielä pikku poika, murrosikä kaukana! Onko tämä maailma niin sairas, että joku kuvittelee sen ikäisen tuijottelevan teidän pikku tyttöjänne??? Ihan varmasti otan mukaan, teidän likaiset ajatuksenne ei mun päätä käännä. REPIKÄÄ SIITÄ![/QUOTE]

Tämä on sinun mielipiteesi, mutta uimahallissa toimitaan uimahallin sääntöjen mukaan. Ne on kaikkien viihtyvyyden ja mukavuuden vuoksi tehty. Jotta siellä viihtyisivät kaikki muutkin kuin sinä.

Joillekin se oma napa on ihan ylitsepääsemätön paikka ohittaa, sille ei tietysti mitään voi, kertoo paljon ihmisestä...

• Tykkää
Reactions: Lokki
Tässä taitaa taas joku itsekäs äiti kehitellä kauhutarinoita, joiden varjolla voi sen pilallelellityn 12-vuotiaan nicopetterinsä ottaa mukaan samaan pukkariin, kun olisi liian työlästä opettaa pojalle omatoimisuutta tai vaatia siltä hieman kykyä osata toimia ihan itsekseen.

Niinpä. Meidän juuri 6 v täyttänyt poika on käynyt jo vuoden verran uimakoulussa kerran viikossa ja osaisi aivan varmasti selviytyä omin nokkinensa uimahallissa milloin tahansa. Harjoituksesta se vain on kiinni, kuka tahansa kouluikäinen (pois lukien erityislapset) takuulla selviävät kun ensin vähän neuvotaan. Äideille on vaan niin vaikea myöntää sitä että 7 v ei enää oikeasti tarvitse heitä pukemaan ja riisumaan.

Nämä pedofiilijutut nyt uskon olevan lähinnä vahvasti väritettyjä puolustuspuheita, ja jos sellaista oikeasti pelkää niin sitten vaan lapselle kaveri mukaan.

[QUOTE="minä vaan";29598710] Onko tämä maailma niin sairas, että joku kuvittelee sen ikäisen tuijottelevan teidän pikku tyttöjänne??? [/QUOTE]

No ei ole ihan tervettä sekään, että lietsoo lapseensa pelkoa, että kaikki miehet uimahallin pukkarissa vaan odottaa, että pääsee lasta kopeloimaan!

Opetat lapselles varoitusmerkit ja miten tulee toimia silloin. Uimahallissa on varmaan aina sen verran väkeä, että pelkkä avunhuuto auttaa, ainakin säikäyttää ahdistelijan.

Ja jos tämäkin on liikaa vaadittu, niin pojalle kaveri mukaan. Siis poika tai mies, ettei tarvitse olla siellä yksin.

Ei voi olla liian vaikeaa. Paitsi sellaiselle, joka vaan on päättänyt olla itsekäs ja tehdä niin kuin itse haluaa.

Yhteistyössä