K
Ken guru
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29598738:me on oltu 10 vuotiaan pojan kanssa naisten puolella, ja ihan kylpylän valvojan luvalla
Selvä. Tähän asiaan tuo ei liity, mutta kiitos ilmoituksesta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29598738:me on oltu 10 vuotiaan pojan kanssa naisten puolella, ja ihan kylpylän valvojan luvalla
kyllä se vaan liittyy, kun tuolla keskusteltiin iästä, minkä ikäinen voi mennä, tai minkä ikäinen saamenä vielä toisen sukupuolen suihkutiloihinSelvä. Tähän asiaan tuo ei liity, mutta kiitos ilmoituksesta.
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29598749:kyllä se vaan liittyy, kun tuolla keskusteltiin iästä, minkä ikäinen voi mennä, tai minkä ikäinen saamenä vielä toisen sukupuolen suihkutiloihin
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29598749:kyllä se vaan liittyy, kun tuolla keskusteltiin iästä, minkä ikäinen voi mennä, tai minkä ikäinen saamenä vielä toisen sukupuolen suihkutiloihin
ei munkaan ns. normaalit pojat olis kymppivuotiaana enää lähteneet naisten puolelle, eikä tää erityinenkään mielellään. onneks nyt osaa toimia itsenäisesti.Mun kymmenvuotias poika ei kyllä kehtais enää äitin helmoissa pyöriä naisten pukuhuoneen puolella. Ja miksi tarvitsisikaan, kun todellakin tuossa iässä osaa toimia itsenäisesti siellä uimahallissa.
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29598769:ei munkaan ns. normaalit pojat olis kymppivuotiaana enää lähteneet naisten puolelle, eikä tää erityinenkään mielellään. onneks nyt osaa toimia itsenäisesti.
mulla itselläni on erityislasi, ei ole tarvi pilata kenenkään mainetta. mutta meillä on ollet myös ns. normaalt kahdeksan vuotiaanakin vielä mun kanssa naisten puolella, ei sitä oo keneltäkään kyselty saako vai ei.Tässä tuntuu nyt kaikki muut kuin sinä tajuavan, että ei puhuta erityislapsista. Kaikilla muilla järki jo sanoo, että erityislapsi on erityistapaus ja tällaisista pukuhuonesäännöistä voi heidän kohdallaan todellakin joustaa.
Miksi sä siis vänkäät sillä asialla? Yritätkö sä nyt pilata erityislasten vanhempien maineen, vai mikä sua vaivaa?
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29598799:meillä on ollet myös ns. normaalt kahdeksan vuotiaanakin vielä mun kanssa naisten puolella, ei sitä oo keneltäkään kyselty saako vai ei.
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29598799:mulla itselläni on erityislasi, ei ole tarvi pilata kenenkään mainetta. mutta meillä on ollet myös ns. normaalt kahdeksan vuotiaanakin vielä mun kanssa naisten puolella, ei sitä oo keneltäkään kyselty saako vai ei.
"mutta meillä on ollet myös ns. normaalt kahdeksan vuotiaanakin vielä mun kanssa naisten puolella, ei sitä oo keneltäkään kyselty saako vai ei. "
TÄYSIN SAMAA MIELTÄ. Ja meidän uimahallin säännöissä ei mainita mitään ikärajaa, googlettelin ja huomasin monien muidenkin uimahallin kohdalla olevan samoin.
Joten terveen maalaisjärjen käyttö sallitua, 8 v. ON PIENI LAPSI!
Joten terveen maalaisjärjen käyttö sallitua, 8 v. ON PIENI LAPSI!
Noh, kuten täällä on miljuunasti todettu eri yhteyksissä niin kaikki nyt ei vaan kasva, kypsy ja kehity sillä tavalla iän mukaan, että osaisi ja hallitsisi ja etenkin uskaltaisi aina samoja asioita kuin muut. Mutta mikä loistavinta, ainakin Itiksen uimahallissa on olemassa PERHEKOPIT, jonne itse suunnistin kun yli 7v. poikani on ollut mukana uintireissuilla. Noh, hän nyt on vaan ollut ujo ja epävarma...Ei sitä moni muukaan kysele, kun tajuaa kysymättäkin, että kouluikäiset pojat miesten- ja tytöt naisten puolelle...
Tuo lausees kyllä kiteyttää itsekkyytesi erinomaisesti. "Mehän ei kysellä, kun me tehdään niin kuin ME halutaan."
Mitenhän ne pärjää, kun koulusta mennään uimaan? Roikkuuko ne opettajan helmoissa vai lähteekö äiti mukaan?
Mitenhän ne pärjää, kun koulusta mennään uimaan? Roikkuuko ne opettajan helmoissa vai lähteekö äiti mukaan?
Nimenomaan ryhmässä pärjäävät ja uskaltavat, sitä paitsi ope on yleensä jeesimässä...
Ihan vaan semmonen pieni huomio, että miksi sinne uimahalliin on pakko mennä, jos se kouluikäinen lapsi ei koe pystyvänsä toimimaan itsenäisesti tarpeen vaatiessa..? Harrastuksia lienee muitakin.
No daa, jospa joku siitä ryhmästä tulis teidänkin uimahallireissulle mukaan ja lapsen kaveriksi? Pärjäisivät keskenään.
Ja siis alunperin kyse ei kai ollut tästä...ap oli huolissaan pedarista, joka pälyili poikien puolella jonne ap:n poika oli aivan itsenäisesti mennyt..eli miksi jokaisella pienellä pojalla ei ole oikeutta olla rauhassa ja ilman ahdistelua uimahallin pukukopissa. Eiköhän se hallikin voisi asialle jotain tehdä?